    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Podwojne zaksiegowanie
    Date: Sat, 26 Jan 2008 02:57:28 -0800 (PST)

    W listopadzie 2007 roku płacono kartą Maestro wydaną przez Bank
    Ochrony Środowiska. Transakcja została naliczona podwójnie. Za
    pierwszym razem terminal odrzucił autoryzację, więc sprzedawca
    ponownie wprowadził kartę do czytnika. Tymczasem BOS bank naliczył
    obydwie transakcje.

    Posiadam paragony na obydwie transakcje. Na jednym wyraźnie pisze, że
    jest odrzucona.

    Złozyłem reklamację w banku. Czekam na odpowiedź ponad miesiąc. Bank
    nie odpowiada. Pytałem się zarówno osobiście jak i drogą
    elektroniczną.

    Czy doradzi mi ktoś co w takiej sytuacji zrobić ?