  • 1. Data: 2003-08-19 19:07:29
    Temat: Podpis na karcie
    Od: "Ania" <n...@w...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów

    Zalozylam konto w mBanku i wlasnie otrzymalam karte Visa Electron i mam
    pytanie odnosnie podpisu karty - byc moze ono wyda sie smieszne ale to moje
    pierwsze konto i pierwsza karta - czy podpisac karte nalezy na waskim pasku
    naklejonym na karcie (tym z numerem karty) czy tez bezposrednio na karcie
    pod napisem: PODPIS POSIADACZA KARTY?

    Ania

  • 2. Data: 2003-08-19 19:14:11
    Temat: Re: Podpis na karcie
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    Ania wrote:
> [...]
    > naklejonym na karcie (tym z numerem karty) czy tez bezposrednio na karcie

    Na wąskim, naklejonym pasku.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2003-08-19 19:27:07
    Od: "Ania" <n...@w...pl>

    W artykule b...@C...Gorzenski.private,
    niejaki(a): Czarek Gorzeński z adresu <c...@s...art.pl> napisał(a):

    > Na wąskim, naklejonym pasku.

    Dziekuje Bardzo, Bardzo :)

    Ania

  • 4. Data: 2003-08-19 19:34:59
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Ania <n...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > pytanie odnosnie podpisu karty - byc moze ono wyda sie smieszne ale to moje
    Żadne pytanie nie jest śmieszne.Człowiek zawsze uczy się czegoś nowego:)
    - czy podpisac karte nalezy na waskim pasku
    > naklejonym na karcie (tym z numerem karty)
    Podpisz się na na waskim pasku naklejonym na karcie (tym z numerem
    karty).Podpis taki jak na umowie,którą odesłałaś do mBanku.
    czy tez bezposrednio na karcie
    > pod napisem: PODPIS POSIADACZA KARTY?
    Na karcie raczej nie da rady podpisać się trwale.

    > Ania

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 5. Data: 2003-08-19 19:38:19
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Na karcie raczej nie da rady podpisać się trwale.

    No wiesz, wszystko zalezy od narzedzi :))))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 6. Data: 2003-08-19 19:41:50
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Piotr \Kazimierz\ Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał(a):

    > "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    >
    > No wiesz, wszystko zalezy od narzedzi :))))))
    >
    > --
    >
    > Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

    Z karty powinno coś zostać:)))))))
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-08-20 07:49:38
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Na wąskim, naklejonym pasku.

    to ja jeszcze dopytam - czy mozna podpisac karte dowolnie? np. trzema krzyzykami?
    chodzi mi unikanie (na wlasna odpowiedzialnosc) dreczacego narzekania
    kasjerow, ze sie podpisy na karcie i slipie niezgadzaja...

    Marcin

  • 8. Data: 2003-08-20 12:32:43
    Od: "PePe_M" <s...@n...thx>

    W artykule bhtu53$rta$...@i...gazeta.pl,
    niejaki(a): Marcin Dominiak z adresu <m...@N...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > Na karcie raczej nie da rady podpisać się trwale.

    Moznaby foliopisem, ale to raczej drukowanymi literami bo przy zawijasach
    wchodzi w poślizg ;)

    --
    PePe_M '-= washi#o2.pl -='
    "Miłość jest kombinacją podziwu, szacunku i namiętności"

  • 9. Data: 2003-08-20 15:44:30
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

> [...]
    narzekania
    > kasjerow, ze sie podpisy na karcie i slipie niezgadzaja...

    Eeeeee... nie ważne jak, ważne czym! Po kilku miesiącach robi się
    papka, o ile nie użyto czegoś odpowiedniego.

    Grzexs

  • 10. Data: 2003-08-23 18:37:19
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > Z karty powinno coś zostać:)))))))

    Mozna leciutko wyryc jakims śrubokrętem :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak