    From: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podpis na karcie.
    Date: 29 May 2002 22:08:29 +0200

    On Wed, May 29, 2002 at 06:35:19PM +0000, Adam Płaszczyca wrote:

    > A jak miałby się dowiedzieć? Wiesz Ty, że to, co pos transmituje to nie

    Przed chwila twierdziles ze polcard jest w stanie stwierdzic kto
    fizycznie poslugiwal sie posem (przeszkolony czy nie) a teraz
    twierdzisz ze tego sie nie dowie? Wiecej konsekwencji.

    > żadne czary, a dokładnie ustalony i JAWNY protokól transmisji?
    > Mogę te same bajty wysłać za pomocą PC-ta i modemu. Żaden problem.

    Uch, dobrze sie przed swietami usmiac. A pojecie MAC mowi cos Tobie?
    Klucze sesyjne etc?

    > Odłączam, wyciągam kość, odczytuje program, modyfikuje go, wkładam kość
    > i składam POS-a.

    Nie, wtedy to juz pos nie bedzie.

    > Nie budka, a aparat telefoniczny. I potrafi tylko dlatego, że ktos go
    > tak zaprogramował. Zmienię mu program, to będzie fanfary na moją cześć
    > odgrywał.

    No, ale nie nazywaj tego posem. Owszem, zrobisz calkiem mala
    katarynke, ale do obslugi kart marnie sie nada.

    --

    --w