  • Data: 2002-05-31 11:24:30
    Temat: Re: Podpis na karcie.
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > He, jak sam mowiles ze polcard moze weryfikowac osobe obslugujaca to
    > pewnie umie zlapac takiego kolesia.

    tylko co umie powiedziec po miesiacu?
    w moim wypadku moglby powiedziec
    - karta byla uzyta od (wlasnie, kiedy?) XXX razy i _prawdopodobnie_
    gdziestam mogl wyplynac PIN.

    puki co uzywam wypuklych i nie uzywam PINu, ale moze z czasem to sie zmieni.

    gdyby ktos gdzies uzyl mojego numeru karty, to mam ze 200 miejsc
    w ktorych jej uzywalem. w niektorych (jak hipermarkety, stacje benzynowe)
    dziesiatki razy. Czyli z 500 osob moglo potencjalnie poznac moj numer karty.
    gdybym wszedzie musial uzyc PINu, to tyle podejrzanych osob :-)
    i KTOS z nich mial przez 3 dni _jakkolwiek_ mozliwosc podgladania PINu
    (czy to modyfikujac posa, czy klawiaturke, czy jakis kabelek, czy ustawiajac
    kamere gdziec czy tp czy td).
    teraz moze ma juz normlany.
    bez szans na wykrycie.

    nawet jakbym PIN zmienial co miesiac, to i tak bedzie to kilkadziesiat osob,
    POSow.

    jakbym piny zmienial czesciej to bym ocipial (ale to moje prywatne
    ograniczenie), wiec nie zmieniam bez powodu, tylko unikam uzywania.

    pozdrawiam

    romekk