  • 1. Data: 2011-03-29 20:28:11
    Temat: Po jakim czasie prowizja za bankomat Euronetu?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mam darmowe wypłaty z tej sieci. Korzystałem z bankomatu, który nie
    miał wielkiego logo "Euronet" nad nim. Miał za to tylko naklejkę z
    tą nazwą. Patrzę na wyciąg, a tam nie ma pobranej prowizji. Co
    ciekawe, to tego bankomatu nie ma na liście bezpłatnych dla mnie.
    Nie pamiętam, kiedy ostatnio płaciłem prowizję :-) , więc nie
    kojarzę teraz czy jest ona pobierana od razu, czy może po kilku
    dniach. Jak jest w rzeczywistości?

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 2. Data: 2011-03-29 20:40:17
    Temat: Re: Po jakim czasie prowizja za bankomat Euronetu?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> writes:

    > Witam
    >
    > Mam darmowe wypłaty z tej sieci. Korzystałem z bankomatu, który nie
    > miał wielkiego logo "Euronet" nad nim. Miał za to tylko naklejkę z

    A w jakim banku?
    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 3. Data: 2011-03-29 21:02:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Elo

    Kamil Jońca napisał(a) :

    > A w jakim banku?

    Getin

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 4. Data: 2011-03-30 14:25:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:imtfce$oo1$...@n...onet.pl...

> [...]
    > Nie pamiętam, kiedy ostatnio płaciłem prowizję :-) , więc nie
    > kojarzę teraz czy jest ona pobierana od razu, czy może po kilku

    Od razu.

  • 5. Data: 2011-03-30 20:47:19
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-03-29 22:28, Zbynek Ltd. pisze:
> [...]
    > Nie pamiętam, kiedy ostatnio płaciłem prowizję :-) , więc nie
    > kojarzę teraz czy jest ona pobierana od razu, czy może po kilku

    A moze to fake... i Ci zeskanowali karte i abys sie nie zorjetowal
    wyplacili kase :)