    From: "Marcin" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Date: Mon, 6 Sep 2004 21:23:48 +0200

    Witam

    Użytkownik "Jelcyn" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:chh7if$ngq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Prosty przyklad: ide do Multi, patrze drogo, wiec ide do PKO i tam
    zakladam
    > konto.

    Ale jakby bylo konto takie jak obecnie eKonto w mB to tez by bylo tanio
    (kosztem
    cen innych uslug oczywiscie).

    > A dodatkowy bank powoduje wieksza konkurencje, wiec moge powiedziec,
    > ze Multi jest drogi, ale mBank taki. Z tego samego powodu jest TakTak i
    > Heyah czy Plus i SamoSwoi, im wiecej marek dana firma wypromuje, tym
    wieksza
    > szansa, ze klient bedzie korzystal z ich uslug a nie kazdy musi wiedziec,
    ze
    > mBank i MultiBank to filie tego samego banku.

    Gorzej, ze dzieki konkurencji wewnetrznej moze wybrac inny bank.
    Np. w mB bardzo dla mnie wygodna usluga jest mTransfer do placenia
    w Helionie. A takowej juz w Multi nie ma. Wiec juz jest minus na konkurencji
    wewnetrznej.

    Heyah ma mniej uslug niz TT, ale chyba nie ma uslugi w Heayah, ktorej
    by nie bylo w TT. Podobnie z Simplusem i Sami Swoi.

    Pozatym do tej pory zarowno TT jak i S+ umozliwialy przejscie
    do uslug abonamentowych z zachowaniem numeru.

    Pozdrawiam

    Marcin