eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPo co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne? › Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
  • Data: 2004-09-08 13:49:11
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Był 6 wrzesień (poniedziałek) gdy o godzinie 10:35 *Jelcyn* napisał(a) :


    > Z tego samego powodu jest TakTak i
    > Heyah czy Plus i SamoSwoi,
    to akurat zły przykład.
    ZCW Era i Plus sprzedali swój "czas antenowy" Heyah i SamiSwoi.
    Oczywiście chodzi o pakiet minut (np 100000 h) do wydzwonienia.
    Żaden z tych wirtualnych operatorów nie oferuje wiecej niz ich "rodzice" bo
    ograniczają to możliwości techniczne.
    I żeby Heyah i SamiSwoi na tym zarobili muszą być konkurencyjni-czytaj
    niższe ceny i obnizyć koszty obsługi-brak punktów "nowych" sprzedaży,
    sprzedaż przez www, słabe wersje kart sim, itd itp.

    na dzień dzisiejszy nie ma i raczej nie bedzie nowego operatora który bedzie
    stawiał nowe nadajniki by powstała nowa sieć.
    Zresztą prawo telekomunikacyjne z UE wymusza u istniejących operatorów
    odsprzedanie takiego czasu w cenach _konkurencyjnych_.
    To bedzie dotyczyło się również Telekomunikacji Polskiej (taka Heyah na
    liniach TP) tylko na razie nasze państwo chroni tą krowę dojną(podatki).
    --


    Pozdrawiam Daniel
    Precz z ZUSem -> http://www.zusdajnamluz.pl/ <-
    łatwo jest się czegos nauczyć, trudniej to zrozumieć

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1