eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPo co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne? › Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne? [OT]
  • Data: 2004-09-08 14:47:14
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne? [OT]
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Daniel Karasek dnia 2004-09-08 15:49 napisał(a) co następuje:
    >> Z tego samego powodu jest TakTak i
    >>Heyah czy Plus i SamoSwoi,
    > to akurat zły przykład.
    > ZCW Era i Plus sprzedali swój "czas antenowy" Heyah i SamiSwoi.
    > Oczywiście chodzi o pakiet minut (np 100000 h) do wydzwonienia.

    Nieprawda. Zarówno Heyah jak i SamiSwoi to TYLKO MARKA firm odpowiednio:
    Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz Polkomtela. A Ty piszesz o operatorach
    wirtualnych... Teoretycznie rozważa się sprzedanie marki i użytkowników
    Heyah jakiejś innej (może nowopowstałej) spółce - po przejęciu PTC przez
    Deutsche-Telekom (operatora sieci T-Mobile).

    > Żaden z tych wirtualnych operatorów nie oferuje wiecej niz ich "rodzice" bo
    > ograniczają to możliwości techniczne.

    W Polsce wydano już kilkanaście jak nie kilkadziesiąt zezwoleń dla
    operatorów wirtualnych, jednak żaden z "prawdziwych" operatorów nie
    zdecydował się na podpisanie z nimi umowy na taki hurtowy zakup minut.

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.
    Nigdy nie przestają myśleć, w jaki sposób skrzywdzić nasz kraj i naród.
    Ale i my też". -- George W. Bush, 05.08.2004

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1