  • Data: 2004-09-08 12:11:44
    Temat: Ach, te placówki w Multi (było: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?)
    Od: "aga" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I co wazne - placowki odgrywaja w Multi BARDZO duza role. Internet to wazny
    > dodatek, ale jednak dodatek. Osobie, ktora do Multi nie chodzi do placowki
    > trudno ten roznice uchwycic - bo niczym sie to nie rozni, ale jednak.
    >
    > Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Trochę się wetknę w wątek, ale nie mogłam wytrzymać - jak dla Wrocławia,
    placówki w Dorincie, należałoby dodać BARDZO dużą NEGATYWNĄ rolę. Siłą rzeczy
    co nieco spraw się w placówce załatwia (mimo wszystko), a mi wystarczyło parę
    wizyt, żeby się zniechęcić.
    Wchodzisz - żywej duszy często nie widać za zmyślnie pobudowanymi w labirynt
    ściankami, można stać i 5 minut, zanim ktoś podejdzie i spyta, o co Ci chodzi
    (czyli akurat dobre rozwiązanie, jak się chce deszcz przeczekać ;). Pracownicy
    są powolni i nie do końca pewni tego, co mówią - przy rezygnacji z karty
    kredytowej przenoszonej do innego banku dostałam do wypełnienia formularz
    odstąpienia od umowy karty kredytowej (kredyt konsumencki).
    Znowu kolega załatwiał kredyt w mbankowym kiosku we wrocławskim byłym Hicie -
    cudowne uczucie, kiedy w czasie podpisywania umowy na wcale niemałą kwotę za
    plecami przewalają się tłumy żądne tescowych promocji.
    Coś im te placówki nie wychodzą na zdrowie.

    A przy okazji targetowania, itp. - ciekawe, czy rzeczywiście im się to opłaca,
    biorąc pod uwagę koszty, jakie są ponoszone niejako podwójnie - regulaminy,
    ulotki, itp.

    Pozdrawiam
    Agnieszka