  • 41. Data: 2002-04-16 21:11:18
    Temat: Re: Po co konto gospodarcze dla ZUS
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Olech"
    <l...@f...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a9hkoi$ng5$3@news.onet.pl...

    > Od kiedy? Ja probowalem z BP-H to NBP (zUS)
    odrzucilo. Napisalem wszystko
    > w tytule - znaczki, numerki, itp. ...

    Ależ sa banki np. BZWBK ktore w ofrcie
    internetowej dla zwyuklych ludków fizycznych mają
    specjalną formatkę (okienka w które wpisujesz
    dane) to o takiej sytacji mówimy. A ty pewnie
    wpisaleś to w formatkę zwyklego przelewu.

  • 42. Data: 2002-04-17 07:08:36
    Od: "Leszek Olech" <l...@f...onet.pl>

    "Sark" <> wrote...
    > Użytkownik "Leszek Olech"
    napisał

> [...]
    > specjalną formatkę (okienka w które wpisujesz
    > dane) to o takiej sytacji mówimy. A ty pewnie
    > wpisaleś to w formatkę zwyklego przelewu.

    Oczywiscie ze tak, bo moj bank nie oferuje takich formatek dla ROR. Ktos
    napisal ze to normalne a tu widac ze nie dla kazdego banku
    wykorzystujacego bankowosc elektroniczna jest to mozliwe - trzeba najpierw
    zmienic bank (w ktorym jest sie np 6 lat)
    Leszek

  • 43. Data: 2002-04-17 15:19:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Leszek Olech"
    > wykorzystujacego bankowosc elektroniczna jest to mozliwe - trzeba
    najpierw
    > zmienic bank (w ktorym jest sie np 6 lat)

    nie ma potrzeby zmieniac banku - otwierasz drugi ROR w takim banku ktory
    uzupelni oferte twojego - np. e-pakiet w Fortisie z darmowa VE i przelewami
    lub
    mBank/Inteligo
    Wszelkie rankingi pojedynczych bankow biora w łęb jak się ma parę kont -
    wykonanie wszystkich operacji, zlecen, przelewow, wyplat przewidzianych w
    tescie moze byc tansze jak sie ma 2 rachunki niz w kazdym z pojedynczych
    bankow z osobna
    Mozna powiedziec, ze 1+1<1 jesli chodzi o koszty ;-))
    *** blad ***

  • 44. Data: 2002-04-17 15:53:30
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Apr 2002, blad wrote:
    [...]
    >+ Mozna powiedziec, ze 1+1<1 jesli chodzi o koszty ;-))

    Ja ci $%^&* pokażę !! -:)
    Jeden bank juz mi kiedyś (skutecznie) podpadł taką
    raklamą :> (to wtedy było zdaje się 1+1=0).
    Ja sobie nie życzę stosowania nieeuklideowych
    geometrii i nierzeczywistych arytmetyk w bankach ;)

    Pozdrowienia -:) Gotfryd