  • Data: 2002-04-09 08:59:22
    Temat: Re: Po co konto gospodarcze dla ZUS
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> napisał w wiadomości
    news:a8u9ak$56m$1@news.tpi.pl...

    > Na numery kont _platnika_skladek_
    > Nikt cie nie pyta czy to jest konto osobiste czy do DG.
    > Ale numer konta, z ktorego beda wplywac skladki nalezy podac ZUSowi.

    Mam wrazenie, ze w przypadku DG platnikiem skladek jest firma (gdyz wymagane
    jest podanie REGONU przy danych platnika). Niemniej jednak nie ma chyba
    sensu nadal sie nad tym rozwodzic. W kazdym razie:
    1. U mnie skladki wplywaja z roznych rachunkow (nie firmowych).
    2. Zaden z tych rachunkow (nie firmowych) nie jest ani nie byl nigdy
    zgloszony do ZUSu.
    3. Nigdy nie spowodowalo to niczego negatywnego.

    pozdrawiam, marekz