  • Data: 2002-04-09 12:16:25
    Temat: Re: Po co konto gospodarcze dla ZUS
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ wrote:

    >(...)
    >>
    > Mam wrazenie, ze w przypadku DG platnikiem skladek jest firma (gdyz wymagane
    > jest podanie REGONU przy danych platnika). Niemniej jednak nie ma chyba
    > sensu nadal sie nad tym rozwodzic. W kazdym razie:
    > 1. U mnie skladki wplywaja z roznych rachunkow (nie firmowych).
    > 2. Zaden z tych rachunkow (nie firmowych) nie jest ani nie byl nigdy
    > zgloszony do ZUSu.
    > 3. Nigdy nie spowodowalo to niczego negatywnego.

    Nie każda "nieprawidłowość" musi od razu wywoływać konsekwencje. ZUS
    chciałby wiedzieć, jakie konto ma zająć, jeżeli będziesz zalegał. Jak
    można "zalec" ZUSowi? Np. podszywając się pod zakład pracy chronionej i
    płacąc niższe zobowiązania. Zaległość sfabrykowana w ten sposób może
    wynosić z milion złotych albo i więcej.

    Fanatyk Enronu.