  • Data: 2002-04-09 20:18:41
    Temat: Re: Po co konto gospodarcze dla ZUS
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pięknego Tue, 9 Apr 2002 11:00:10 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <k...@b...pl> napisałbył:

    >Chodzi Ci zapewne o zdrowotne.

    Dokłanie. Zdrowotne to część podatku. Odpisuje się ją od podatku (nie
    podstawy jak inne KUP) i umieszcza na PIT-5 oraz PIT-37

    >Ale je również można księgować w KPiR,

    ?????? Niby jakim cudem? Zdrowotne w żadnym wypadku (MSZ)

    >choć od tego jest specjalna pozycja na NIP-5.

    ??? A co to jest NIP-5? O NIP-1,NIP-3 słyszałem. Ale NIP-5?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)