  • 1. Data: 2009-05-02 13:01:06
    Temat: Re: Po co BreBankowi KIR?
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 02 May 2009 14:36:30 +0200, w <gthdpn$gmk$1@news.interia.pl>, Tristan
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > Dlaczego w takim razie nie idzie online? Byłoby korzystne dla wszystkich.

    Bo to dwa różne systemy.

  • 2. Data: 2009-05-02 13:17:21
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota 02 maj 2009 15:01
    (autor r...@k...pl
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <1...@4...com>):

    > Bo to dwa różne systemy.

    No i? Coś stoi na przeszkodzie, żeby ze sobą współpracowały?

    --
    Tristan

  • 3. Data: 2009-05-02 13:28:54
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Bo to dwa różne systemy.
    -----------------
    Hmm... oba to Altamira. Podobnie jak centrala mBanku i Multibanku mieści się
    w tym samym budynku, a call center na tym samym piętrze. Numer klienta
    mBanku nie jest do użycia w Multi i vice versa. Zatem połączenie tych dwóch
    "różnych" systemów jest banalnie proste... jak się chce.

  • 4. Data: 2009-05-02 13:40:48
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > No i? Coś stoi na przeszkodzie, żeby ze sobą współpracowały?

    Pewnie koszty zrobienia takiej wspolpracy....

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2009-05-02 13:53:21
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 02 May 2009 15:17:21 +0200, Tristan wrote:

    > No i? Coś stoi na przeszkodzie, żeby ze sobą współpracowały?

    Nic, co więcej podobno zaraz po uruchomieniu Multi przelewy pomiędzy Multi
    a mBankiem latały online. Na mBankowym forum teoretyzują, że zmieniło się
    to gdy pojawiły się plotki o chęci sprzedania Multi przez BRE.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2009-05-02 20:48:26
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Szymon (n...@o...pl) wrote in news:gthi3a$cet$1@news.dialog.net.pl:
    > Bo to dwa różne systemy.
    > -----------------
    > Hmm... oba to Altamira.

    Od dłuższego czasu nazywa się to Alnova, ale za czasów instalacji w BRE
    rzeczywiście wołali na to Altamira :) (http://www.alnovatech.com/)

    > Numer klienta mBanku nie jest do użycia w Multi i vice versa.

    Jesteś co do tego w 100% pewien? Bo o ile mi wiadomo, to są to dwie
    oddzielne instancje systemu. Więc nie ma nic na przeszkodzie, żeby numerki
    się dublowały. Chyba, że BRE tak chce, gdyby przyszło je kiedyś łączyć (to
    akurat logiczne). Może po prostu nadawanie numerów klienta jest "z puli" -
    jedna dla M, druga dla m.

    > Zatem połączenie tych dwóch "różnych" systemów jest banalnie proste...
    > jak się chce.

    Proste jest. Ale nie darmowe :) Nadal będzie to integracja dwóch oddzielnych
    systemów. Zysk dla banku - prawie żaden. Większy problem przy ewentualnej
    sprzedaży jednego z "podbanków" (bo o tym ktoś wspomniał).

    Nie wdając się w szczegóły techniczne (bo są zawiłe) - żeby coś takiego
    zrobić, musi być business case. A takiego na razie widocznie nie ma.

    Pozdrawiam,
    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+