  • 1. Data: 2009-05-01 21:57:18
    Temat: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: Mario <n...@n...org>

    "Odsetki od środków na rachunku oszczędnościowym kapitalizowane są na koniec
    każdego dnia".
    Takie info jest w najnowszej tabeli oprocentowania eurobanku -obowiązuje od
    30/04

    Wspaniała wiadomość dla antybelkowców :)
    Mam nadzieję, że nie jest to błąd/literówka w tabeli ...

  • 2. Data: 2009-05-01 22:44:40
    Temat: Re: eurobank -dzienna kapitalizacja od 30/04
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Mario" <n...@n...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > od 30/04
    > Wspaniała wiadomość dla antybelkowców :)
    > Mam nadzieję, że nie jest to błąd/literówka w tabeli ...

    No jeśli to prawda to eurobank wymiótł w tym momencie konkurencję.

  • 3. Data: 2009-05-02 05:21:08
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    wyglada ze dziala, z dzisiejsza data sa chyba odsetki za 01.05
    natomiast co denerwuje w eurobanku, znow zero informacji na glownej stronie
    czy chocby wiadomosci w serwisie, jak sam nie znajdziesz nie dowiesz sie ze
    jakakolwiek zmiana byla

    GP

  • 4. Data: 2009-05-02 06:41:29
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On May 1, 11:57 pm, Mario <n...@n...org> wrote:
> [...]
    > 30/04
    >
    > Wspaniała wiadomość dla antybelkowców :)
    > Mam nadzieję, że nie jest to błąd/literówka w tabeli ...

    Info jest już na stronie głównej. No proszę, nie sądziłem, że ktoś się
    do tego posunie.
    Teraz można tam spokojnie trzymać kilkadziesiąt nieobelkowanych
    tysięcy..
    Eneuel zwariuje.

  • 5. Data: 2009-05-02 06:42:11
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl> napisał w
    wiadomości news:gtgl5c$3q0$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > natomiast co denerwuje w eurobanku, znow zero informacji na glownej
    > stronie czy chocby wiadomosci w serwisie, jak sam nie znajdziesz nie

    mam 54gr na koncie oszczędnościowym i nic więcej nie mam ;p
    póki nie zrezygnują z logowania tokenem ich konto jest dla mnie bezużyteczne

  • 6. Data: 2009-05-02 06:53:16
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Działa. Z szybkich wyliczeń wychodzi mi, że 15000zł nie podlega belce, czyli
    ok. 75.000 można uchronić (do 5 KO). Antybelkowcy będą mieli jednak problem:
    6% na STAŁE oprocentowanie na 2 miesiące czy 6.06% z ryzykiem, że od jutra
    się zmieni :-) Oby bank nie ułatwił im wyboru obniżając % w jednej z opcji
    :-)

  • 7. Data: 2009-05-02 06:57:18
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Bungiel" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...

> [...]
    > do tego posunie.
    > Teraz można tam spokojnie trzymać kilkadziesiąt nieobelkowanych

    Alior przetarł szlak jako pierwszy. Teraz Eurobank - brawo! A zatem jednak
    będę miał rachunek w Eurobanku. :)

    I czekamy na kolejne banki.

  • 8. Data: 2009-05-02 07:51:14
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 2 May 2009 08:42:11 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > mam 54gr na koncie oszczędnościowym i nic więcej nie mam ;p
    > póki nie zrezygnują z logowania tokenem ich konto jest dla mnie bezużyteczne

    a w czym ci to tak strasznie przeszkadza?
    --
    marcin

  • 9. Data: 2009-05-02 07:52:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Szymon" <n...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > problem: 6% na STAŁE oprocentowanie na 2 miesiące czy 6.06% z ryzykiem, że
    > od jutra się zmieni :-) Oby bank nie ułatwił im wyboru obniżając % w

    Hehe... ja bym nie mial zadnej rozterki. Zakladanie lokat po 200pln to
    jednak uciazliwe jest... Przy piecdziesiatej juz bym zwariowal, a gdybym
    mial ich zalozyc kilkaset to bylaby juz porazka...

    MK

  • 10. Data: 2009-05-02 09:01:27
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości

    > a w czym ci to tak strasznie przeszkadza?

    a weź się baw, odblokuj komórkę wejdź w programy, uruchom token
    wpisz login, hasło, token