  • 1. Data: 2002-09-27 14:38:11
    Temat: Plus dla City
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Oddaję sprawiedliwość. Dokonałem niestandardowej operacji na KK na sporą
    kwotę, za 10 minut odezwali się żeby potwierdzić. Wskaźnik zadowolenia
    drgnął.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2002-09-27 15:07:58
    Temat: Re: Plus dla City
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Po prawdzie to te usluge bardzo sobie cenie, szczegolnie ze kiedy ostatnio
    zadzwonili (niedziela wieczorem) to sie okazalo ze prosza o autoryzacje
    transakcji na 5 USD ktora wlasnie ktos probuje wykonac, a ja wlasnie wyszedlem
    z kina...
    Tak wiec zastrzeglem karte od razu, poza tym w przypadku reklamacji Citek w
    odroznieniu od Lukasa zdejmuje sporna kwote z rachunku do momentu wyjasnienia
    a Lukas kaze placic i potem ewentualnie oddaje. Tu Citek posluguje sie kwota
    PLN a Lukas waluta transakcji (wiec na reklamacji Lukasa jeszcze stracilem bo
    kurs AUD od reklamacji do jej uznania spadl...)

    PT

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-09-27 15:38:24
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]
    > z kina...
    > Tak wiec zastrzeglem karte od razu, (...)

    Może to i plus, ale jak mawia były prezydent są plusy dodatnie i plusy
    ujemne. I ten jest raczej ujemny. Co to za produkt, który masz w
    kieszeni, a ktoś może użyć. To po prostu szmelc, który stawia pod
    znakiem zapytania sensowność posiadania kart wogóle, jako produktu
    kiepsko zabezpieczonego. Chyba pieniądze w banku są po to, by o ich nie
    myśleć, a nie pętać się z komórką, by móc na czas zastrzec kartę, lub by
    bank zdążył zadzwonić. A jakbyś nie miał telefonu, albo wyciąg
    wylądowałby w koszu, bo nie chciałoby się czytać?
    Nasuwa mi się taka analogia motoryzacyjna - jedziesz sobie powiedzmy z
    umiarem 150 zł/h, a tu dzwoni serwis samochodowy, że masz się zatrzymać
    i dokręcić śrubę w silniku, bo cośtam... a miało być tak pięknie i wygodnie.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-09-27 16:53:38
    Od: "LeszekR." <l...@k...otnok.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Co to za produkt, który masz w kieszeni, a ktoś może użyć. To po prostu
    szmelc, który stawia pod
    > znakiem zapytania sensowność posiadania kart wogóle, jako produktu
    > kiepsko zabezpieczonego.

    Uwaga bardzo cenna, na czasie ale dotyczy wszystkich kart, wszystkich banków
    więc jakiś szczególny związek z Citi?

> [...]
    > umiarem 150 zł/h, a tu dzwoni serwis samochodowy, że masz się zatrzymać
    > i dokręcić śrubę w silniku, bo cośtam... a miało być tak pięknie i

    I w ten sposób ocalili życie Twoje, może rodziny, może innych użytkowników
    dróg/chodników/poboczy. A co gdyby serwis wiedział i nie zadzwonił?

    LeszekR.

  • 5. Data: 2002-09-27 17:06:01
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > szmelc, który stawia pod

    > Uwaga bardzo cenna, na czasie ale dotyczy wszystkich kart, wszystkich
    banków
    > więc jakiś szczególny związek z Citi?

    Powiem wiecej. Sprawa dotyczy szczegolnie kart INNYCH bankow (a nie citka),
    ktore wydaja karty kiepsko ubezpieczone lub ktore to karty wcale nie maja
    ubezpieczenia !!! Bede powtarzal to do znudzenia, az ludzie zaczna czytac
    regulaminy/ogolne warunki ubezpieczen kart; -ze KK citka, to obecnie
    najlepsza KK !!!

    Pzd
    Witek

  • 6. Data: 2002-09-27 17:13:56
    Temat: Re: Plus dla Citi :)
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Ps. mala korekta tematu :-))

  • 7. Data: 2002-09-27 19:22:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Primo, nie ma takiego banku. 8-)

    A secundo, to Fedorowicz ostatnio pisal, ze Citibank osobom powyzej 60
    lat kart kredytowych nie daje i kropka. Chocby sie mialo nie wiem
    jakie dochody i majatek...

    MJ

  • 8. Data: 2002-09-27 19:35:57
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Nasuwa mi się taka analogia motoryzacyjna - jedziesz sobie powiedzmy z
    > umiarem 150 zł/h,

    Chciałbym tyle zarabiać na godzinę, zwłaszcza jadąc samochodem ;->>>

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-09-27 19:42:14
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Chciałbym tyle zarabiać na godzinę, zwłaszcza jadąc samochodem ;->>>

    Trzeba bylo stomatologie studiowac ;-) Ale zebys jeszcze karty akceptowal,
    bo z tym kiepsko w gabinetach :-/

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-09-27 19:51:43
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > szmelc, który stawia pod
    >
    > Uwaga bardzo cenna, na czasie ale dotyczy wszystkich kart, wszystkich banków
    > więc jakiś szczególny związek z Citi?

    Tak, ponieważ dotyczyła karty wydanej przez ten bank. Nie widzę powodu,
    żeby nie wyciągać wniosków ogólnych na podstawie działania produktu,
    który jest uważany za dobry; dla wielu KK Citi jest synonimem KK jako
    takiej.

    > wygodnie.
    >
    > I w ten sposób ocalili życie Twoje, może rodziny, może innych użytkowników
    > dróg/chodników/poboczy. A co gdyby serwis wiedział i nie zadzwonił?

    Wolałbym, że by produkty bankowe (podobnie jak inne) nie wymagały stałej
    troski i telefonicznego nadzoru ze strony banku :-)

    Pzdr: Dogbert