  • 1. Data: 2002-09-27 13:17:05
    Temat: ING Bank bez Slaskiego?
    Od: s...@i...pl

    Nie wiem czy zauwazyliscie - na najnowszych reklamach w gazetach (m. in.
    bodajze w "Proficie") ING okresla swoj bank jako ING Bank bez slowka
    "Slaski". Czyzby skrocenie nazwy bylo wynikiem ostanich obostrzen w
    funkcjonalnosci kont osobistych? :-))

  • 2. Data: 2002-09-27 16:07:11
    Temat: Re: ING Bank bez Slaskiego?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Zauwazylismy.

  • 3. Data: 2002-09-30 07:04:27
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bodajze w "Proficie") ING okresla swoj bank jako ING Bank bez slowka
    > "Slaski". Czyzby skrocenie nazwy bylo wynikiem ostanich obostrzen w

    dokladnie. Im mniej Slaskiego a im wiecej ING tym gorzej funkcjonuje i jest
    mniej przyjazny dla klientow i drozszy. Nie wroze niczego dobrego ING i
    sadze ze pojdzie niedlugo wzorem innych dobrych bankow (BRE) w strone coraz
    gorszych wynikow i upadlosci/fuzji. Zwlaszcza w dobie rosnacej konkurencji
    ze strony bankow elektronicznych i niedlugo bankow zagranicznych.

    D.

  • 4. Data: 2002-09-30 22:21:48
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > gorszych wynikow i upadlosci/fuzji. Zwlaszcza w dobie rosnacej konkurencji
    > ze strony bankow elektronicznych i niedlugo bankow zagranicznych.

    Widzisz :)
    Wrozysz ty. A tam pracuja ze tak powiem ciezkie lby ;)

    Pamietaj 7% klientow dostarcza 80% zysku dla banku.
    Dlatego moim zdaniem LEPIEJ skupic sie natych 7% niz udawac ze kazdy jest
    dla nas wazny. Zauwaz w Pekao SA ,masowy rynek obslugiwany jest do d.... ale
    segmentacja VIPow jest poglebiana. Nie widze powodu, dlaczego bank mialby
    istotnie _doplacac_ do calej rzeszy klientow, ktorzy przynosza male zyski.
    Owszem taki mBak ma duzio klientow, ale nadal suma depozytow jest minimalna
    do kazdego duzego banku. Poza tym - tutaj chodzi o wystandaryzowanie uslug
    elektronicznych. Co z tego, ze ma duzo depozytow i klientow - skoro taki ING
    zarabia na swoich klientow duzo wiecej...
    A o tym, ze sie wszyscy przeniosa do bankow internetowych nalezy
    zapomniec!!! To perspektywa lat i to wielu!

    Podobnie jest z oferta Lukasa, Multibanku itp. Te banki skupiaja sie na
    klientach swiadomych, korzystajacych z roznych uslug. Ale detal to detal!!!
    :)

    A konkurencja bankow zagranicznych jest traktowana troszeczke na wyrost. Kto
    tam przejdzie? Osoba, ktora posiada zarobki na poziomie 500 Euro? Smiech na
    sali. Przykladow- rivate bankig w Europie zaczyna sie od 500 tys... dolarow
    :) u nas od 100 tys zlotych.

    Bankom zagranicznym nie bedzie sie oplacalo inwestowac ciezkiej kasy w rynek
    detaliczny, czy awet banki elektroniczne - tym bardziej, ze... wiekszosc
    duzych bankow jeuz jest ich wlasnoscia :)

    Reasumujac - dla zwyklego Kowalskiego - bedzie jak bylo... TRzeba jreszcze
    kilku lat na zmiany...