  • 1. Data: 2002-09-27 12:37:53
    Temat: Podatki
    Od: "Podatnik" <p...@a...net>

    Płacisz durze podatki, chcesz zapłacić mniej.
    Koszty na każdą kwotę.

    Napisz: p...@a...net , a na pewno pomożemy.

  • 2. Data: 2002-09-27 12:42:26
    Temat: Re: Podatki
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Sep 27, 2002 at 02:37:53PM +0200, Podatnik wrote:

    > Płacisz durze podatki, chcesz zapłacić mniej.
    > Koszty na każdą kwotę.

    Ja poprosze fakture na slownik ortograficzny, bo 'durzy' mnie sponiewieral.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-09-27 12:45:36
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    "Podatnik" <p...@a...net> wrote in message
    > Płacisz durze podatki, chcesz zapłacić mniej.
    ```````

    ROTFL

    Radek

  • 4. Data: 2002-09-27 13:01:34
    Od: "Fuzzyo" <f...@p...fm>

    A znajdzie się co nieco na maue podateczki ?

  • 5. Data: 2002-09-27 13:57:37
    Od: "Agadir" <a...@p...pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message

    > Ja poprosze fakture na slownik ortograficzny, bo 'durzy' mnie sponiewieral.

    A może chodzi o płacenie podatków kurze? Np. przez koguta.

    Agadir

  • 6. Data: 2002-09-27 15:23:23
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > A może chodzi o płacenie podatków kurze? Np. przez koguta.

    Swojego czasu błąd ortograficzny na fakturze dawał podstawę do
    kwestionowania zasadności odliczenia VATu. Istnieje więc realne
    zagrożenie zostania przestępcą karno-skarbowym w przypadku skorzystania
    z oferty.

    Pzdr: Dogbert

  • 7. Data: 2002-09-29 18:06:09
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "No Name" <v...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    o qrna aleście się uczepili!!!
    przecież to jest oczywiste że post jest skierowany wyłącznie do duru (dura)
    np.brzusznego, który płaci podatki... ;-)

    pozdrav
    siepacz