  • 1. Data: 2003-10-07 09:11:53
    Temat: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Od: "zbiggy" <z...@W...onet.pl>

    Witam
    koresponduję sobie ze sklepem zza wielkiej wody, pytałem go o możliwość
    bezpośredniego obciążenia KK a on mi na to:

    >We do not accept credit card payment. Only via paypal or Bidpay.com

    Jeżeli zdecyduję się na zakupy, to jak bezpiecznie i tanio załatwić sprawę
    płatności? Dotychczas nic nie kupowałem w ten sposób, ale z wątków na ten temat
    sądzę, że Polacy mają z tymi serwisami trochę kłopotów?

    Dzięki z góry,

    Zbig.

  • 2. Data: 2003-10-07 18:47:06
    Temat: Re: Płatność paypal or Bidpay.com w Polsce?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 7 Oct 2003 11:11:53 +0200, "zbiggy" <z...@W...onet.pl>
    wrote:

    >Jeżeli zdecyduję się na zakupy, to jak bezpiecznie i tanio załatwić sprawę
    >płatności? Dotychczas nic nie kupowałem w ten sposób, ale z wątków na ten temat
    >sądzę, że Polacy mają z tymi serwisami trochę kłopotów?

    Bidpay bez problemu, Paypal z problemami obecnie i nie polecam. Jedyna
    przewaga Paypala to, że prowizją jest obciążany odbiorca, a w Bidpayu
    kupujący. Ale Bidpay IMHO to dużo większa renoma ...

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com

  • 3. Data: 2003-10-07 19:29:25
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <4...@4...com>, d...@i...com
    says...

    > Bidpay bez problemu, Paypal z problemami obecnie i nie polecam. Jedyna
    > przewaga Paypala to, że prowizją jest obciążany odbiorca, a w Bidpayu
    > kupujący. Ale Bidpay IMHO to dużo większa renoma ...

    No nie wiem czy BIdpay to wieksza renoma. Jest to poprostu usluga
    pozwalajaca wyslac "money order" do odbiorcy. Problem w tym, ze taka
    transakcja trudno potem zwrotnie przesledzic (gdzy na money order mozna
    pobrac gotowke np na poczcie) natomiast przy paypal nastepuje
    weryfikacja odbiorcy (wplata na zidentyfikowane konto lub karte)
    O ile sie jednak orientuje to niestety polskie karty kredytowe nie
    dzialaja na PayPalu - wiec tu moze byc problem.

    AP

  • 4. Data: 2003-10-07 19:30:12
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Dentarg napisal/a:

    > Bidpay bez problemu, Paypal z problemami obecnie i nie polecam. Jedyna
    > przewaga Paypala to, że prowizją jest obciążany odbiorca, a w Bidpayu
    > kupujący. Ale Bidpay IMHO to dużo większa renoma ...

    Dzięki,
    koleś też napisał, że woli bidpay bo ma śledzenie online zlecenia czy coś
    "online money order service".
    Mam się w tym rejestrować, czy wystarczy po prostu w formularzu podać
    namiary na siebie, aukcję i # karty?
    A jeszcze z praktycznych wskazówek - zakładam, że korzystałeś kilka razy z
    takich przesyłek - czy nie obawiać się, że jakiś pocztmistrz rozpruje moją
    paczuszkę i naklei "przesyłka przyszła z zagranicy w stanie uszkodzonym"?

    Zbig.

  • 5. Data: 2003-10-07 19:32:04
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    AP napisal/a:

> [...]
    > O ile sie jednak orientuje to niestety polskie karty kredytowe nie
    > dzialaja na PayPalu - wiec tu moze byc problem.

    kolo ma 498 pozytywów i jednego neutrala - chyba nie będzie tego psuł za 50
    baksów?

    Zbig

  • 6. Data: 2003-10-07 20:06:08
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <blv407$1epu$1@foka1.acn.pl>, z...@n...poczta.onet.pl
    says...

> [...]
    > paczuszkę i naklei "przesyłka przyszła z zagranicy w stanie uszkodzonym"?

    Potwierdznie jest tylko czy money order zostalo wyslane a nie czy
    zrealizowane

    AP

  • 7. Data: 2003-10-07 20:18:52
    Od: "Witek Lewar\(Lewarek\)" <W...@v...net>

    "Dentarg" <d...@i...com> wrote in message

    > Bidpay bez problemu, Paypal z problemami obecnie i nie polecam. Jedyna
    > przewaga Paypala to, że prowizją jest obciążany odbiorca, a w Bidpayu
    > kupujący. Ale Bidpay IMHO to dużo większa renoma ...

    A to niby gdzie ta wieksza renoma. Bo w USA Pay pal to number one i 90%
    aukcji odbywa sie z platnosciami w Pay pal. Zreszta ja uwazam, ze Pay Pal
    jest doskonaly, bo jest wybitnie prosty i platnosc natepuje rewelacyjnie
    szybko.

  • 8. Data: 2003-10-08 06:26:23
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 07 Oct 2003 20:18:52 GMT, "Witek Lewar\(Lewarek\)"
    <W...@v...net> wrote:

> [...]
    >jest doskonaly, bo jest wybitnie prosty i platnosc natepuje rewelacyjnie
    Renoma wynikająca z tego, że za Bidpayem stoi Western Union, co by nie
    mówić duża firma. A Paypal jeszcze niedawno miał siedzibę w stalowym
    kontenerze. Dodatkowo można na wielu stronach w sieci poczytać o
    praktykach Paypala z blokowaniem kont pełnych kasy, itp ... a ze w USA
    jest bardziej popularny wynika z tego ze IQ większości ich populacji
    nie pozwala zrozumieć im procedury odbioru Money Order :)).

    pzdr,
    Dentarg

  • 9. Data: 2003-10-08 06:26:24
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 7 Oct 2003 21:32:04 +0200, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:

    >kolo ma 498 pozytywów i jednego neutrala - chyba nie będzie tego psuł za 50
    >baksów?
    Ja ostatnio kupowałem od gościa co miał 1400 punktów, czyli pozytywów
    sporo więcej, i mnie wydymał na 120$, z tego co widziałem w jego
    opiniach to nie tylko mnie ....

    pzdr,
    Dentarg

  • 10. Data: 2003-10-08 06:26:30
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 7 Oct 2003 21:30:12 +0200, "zbiggy"
    <z...@n...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    >"online money order service".
    >Mam się w tym rejestrować, czy wystarczy po prostu w formularzu podać
    Lepiej się zarejestrować, nie wiem nawet czy bez rejestracji się da ?
    Nie pamietam, bo rejestrowałem się dawno temu.

> [...]
    >paczuszkę i naklei "przesyłka przyszła z zagranicy w stanie uszkodzonym"?
    Mi na ponad 40 przesyłek zgineły 2, ale bardziej wyglądało to na
    oszustwo i po prostu nie były wcale wysłane. Ani razu nie trafił mi
    się napis, że przesyłka przyszła uszkodzona. To juz chyba nie te czasy
    :). To co dochodziło, zawsze zgadzało się z tym co zamawiałem ...

    pzdr,
    Dentarg