  • 1. Data: 2003-07-07 12:34:23
    Temat: Płatnośc kartą za rachunek TP ???
    Od: r...@p...onet.pl

    Czy jest taka płatność kartą kredytową możliwa gdzieś w Warszawie?

    Dzieki za informacje
    Fazi

  • 2. Data: 2003-07-07 12:45:34
    Temat: Re: Płatnośc kartą za rachunek TP ???
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest taka płatność kartą kredytową możliwa gdzieś w Warszawie?

    Można kartą Citi (przelew z rachunku karty). Prowizja chyba 3 PLN.

    MaciejK

  • 3. Data: 2003-07-07 13:07:23
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <7...@n...onet.pl>, r...@p...onet.pl wrote:
    > Czy jest taka p?atno?ae kart? kredytow? mo?liwa gdzie? w Warszawie?

    Tak, w BOKu na Zlotej (od Dworca Centralnego na zachod, mijamy salon
    Ery, ulice, i po prawej jest BOK), a takze w BOKu na Wolczynskiej na
    Bielanach. Wolczynska rog Wolumen - gdzies w tych okolicach, okob
    przystanku tramwajowego.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 4. Data: 2003-07-07 13:19:22
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Miernik <m...@c...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
    napisał:s...@s...ctnet.pl...

> [...]
    > Ery, ulice, i po prawej jest BOK), a takze w BOKu na Wolczynskiej na
    > Bielanach. Wolczynska rog Wolumen - gdzies w tych okolicach, okob

    Mozna jeszcze placic w BOKach? W których?

  • 5. Data: 2003-07-07 13:53:18
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Mozna jeszcze placic w BOKach? W których?

    A po co BOKi :) majac KK Citka lub PBK BPH robisz to via telefon :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-07-07 16:23:39
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A po co BOKi :) majac KK Citka lub PBK BPH robisz to via telefon :)

    mozna prosic o szczegoly ? jaki telefon ? znaczy jego numer, bo chyba zaczne
    uzywac :-)) a co mi tam - zawsze to 2 grosze do kolejnego piwa :-))

  • 7. Data: 2003-07-07 18:16:04
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości

    > mozna prosic o szczegoly ? jaki telefon ? znaczy jego numer, bo chyba
    zaczne
    > uzywac :-)) a co mi tam - zawsze to 2 grosze do kolejnego piwa :-))

    0801322484 - czyli standardowy do Citka, po wybraniu KK wybierasz opcje
    "przelew" :)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-07-08 07:08:08
    Od: r...@p...onet.pl

> [...]
    > Ery, ulice, i po prawej jest BOK), a takze w BOKu na Wolczynskiej na
    > Bielanach. Wolczynska rog Wolumen - gdzies w tych okolicach, okob

    Dzieki, nie wiedziałem ze w BOK-ach mozna jeszcze płacić i to w dodatku karta :-
    )

    F.

  • 9. Data: 2003-07-08 11:35:31
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    > Dzieki, nie wiedzia?em ze w BOK-ach mozna jeszcze p?aciae i to w
    > dodatku karta :-

    To ze tam mozna jeszcze placic za rachunek za domowy telefon to nie
    jestem pewien, ale kiedys jak mozna bylo to mozna bylo i karta. Teraz
    to nie wiem, dawno nie bylem w warszawie, a abonentem TPSA nie jestem
    od ponad roku i nie wiem co sie teraz zmienia.

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl
    Bush "won" 2000 elections with 537 Florida votes. More people where illegaly
    prevented to vote: http://www.gregpalast.com/detail.cfm?artid=122&row=1