  • Data: 2005-08-21 14:23:51
    Temat: Re: P__atno____ kart__ - wygoda czy udr__ka?
    Od: "Szymon.K." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafał Krupiński wrote:
    [...]

    > MSZ te karty wirtualne mogą służyć co najwyżej do
    > robienia kresek, nie tylko ta mbankowa.

    Niby dlaczego?
    Ja płacę mBankową w Amazon już chyba 3 czy 4 raz (kilka razy również w
    innych zaoceanicznych sklepach)i problem miałem tylko raz - w czasie
    kiedy w USA był Superbowl założyło mi blokadę 2 razy na tę samą sumę -
    ale po tygodniu było wszystko OK.
    Przedtem płaciłem Amazon kartą debetową BZWBK.

    Natomiast niedawno w sklepie sprzedawca pomylił się i wpisał zamiast
    1299, zł kwotę 12,99; anulował transakcję w terminalu, dał mi wydruk, po
    czym - obciażono mi konto tymi 12 złotymi...

    Nie jestem pewien gdzie "coś nie styka"...

    Szymon