    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Płatność kartą - wygoda czy udręka?
    Date: Fri, 19 Aug 2005 23:23:52 +0200
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl

    Kamil Jońca napisał(a):

    > No paczpan. Ja ostatnio w arkadii sporo przepuściłem KK multi i zero
    > problemów.
    > Może masz ją fizycznie zużytą czy cuś?

    Jak moge miec zuzyta, skoro caly czas nosze ja w portfelu (a karte
    dostalem w maju) i w KAZDYM innym miejscu dziala ?

    Jedynie w Arkadii za nic nie moge zaplacic, no i raz mi nie chciala
    dzialac z PayPalem.

    Ale w sumie to teraz gdziekolwiek bym nie placil to mam obawe, ze nie
    bedzie autoryzacji, wiec juz lekko mowiac mam tego dosyc bo w pewnych
    sytuacjac glupio jest sie tlumaczyc, a i inni sie dziwnie patrza.

    Bank zwala na PolCard, PolCard na bank, a ja mam tego dosyc.

    NIE POLECAM tej karty.

    --
    pozdrawiam
    Mithos