  • Data: 2021-05-10 16:35:37
    Temat: Re: Płatność blik i możliwość anulowania transakcji?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.05.2021 o 09:42, J.F. pisze:

    > Ale przeciez, zeby przyjac pieniadze z BLIK ... czy nie nalezaloby sie
    > zarejestrowac takze jak do przyjmowania platnosci z kart?
    > Czyli jakas tam weryfikacja sprzedawczy powinna byc w banku.
    > A tu jak widac dwoch posrednikow - Przelewy24 i jeszcze jeden - ciekawe
    > jak sie rozliczą.

    O ile wiem, po płatności BLIK pozostaje tylko fotka facjaty w
    bankomacie. Pozostają również dane przekazu BLIK, czyli przykładowo
    numer telefonu na który wysyłasz, ale ostatnio często to robią przez
    komunikator i to takie dziwne, co to nie za bardzo wiadomo, od kogo
    nawet danych się domagać.

    > Ale platnosc przez Przelewy24  mozna na wiele sposobow, wcale nie musial
    > byc blik.

    Inicjator pisze o BLIKu. Oczywiście, ze przelewy mogły iść na rachunek
    jakiś.

    --
    Robert Tomasik