  • 11. Data: 2003-02-03 08:32:23
    Temat: Re: Placilbym karta...
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Fri, 31 Jan 2003 19:23:11 GMT, "MK" <m...@i...pl> napisał(a*):

    > Macie jakies pomysly gdzie byloby mozna wykorzystac platnosci karta?
    > Oczywiscie, mam na mysli miejsca inne niz sklepy.
    > Ja chetnie bym placil za tpse, kablowke, czynsz, pizze na telefon itp. Kiedy
    > to bedzie mozliwe? ;) Np PizzaHut juz od kilku misiecy obiecuje wprowadzenie
    > takiej mozliwosci i nic z tego nie wynika...
    Ostatnio pani z PizzaHut (Warszawa) pytała się mnie czy chcę zapłacić
    kartą, więc chyba już to wprowadzili

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 12. Data: 2003-02-03 08:41:11
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio pani z PizzaHut (Warszawa) pytała się mnie czy chcę zapłacić
    > kartą, więc chyba już to wprowadzili

    Ale w dostawie?

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 13. Data: 2003-02-03 08:42:41
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2003 09:41:11 +0100, "Kazimierz"
    <kazmirz@astercity(usuń).net> napisał(a*):

    > Ale w dostawie?
    Tak

  • 14. Data: 2003-02-03 17:11:43
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Fri, 31 Jan 2003 20:43:08 GMT, MK napisał(a):

    >mozna. zlecenie stale obciazania karty, w plusie jednorazowe platnosci.

    Właśnie tego mi brakuje w Idei - po prostu miło by było mieć taką możliwość
    bez ustanawiania stałego obciążenia karty...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 15. Data: 2003-02-03 18:00:18
    Temat: Zaplacilem karta :) [bylo: Re: Placilbym karta...]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Tak

    :))) Alez to wszystko sie zmienia. Okazuje sie, ze to o czym wczoraj bylo
    mozna pomarzyc jest dzis rzeczywistoscia :).
    Wiec juz wiemy, ze za pizze mozna zaplacic karta :). Co wiecej, wlasnie
    przed chwila zaplacilem [wroc, dopiero zaplace jak mi sie grace period
    skonczy ;)] 3 firmom
    UPC Sp. z o.o. - telewizja kablowa
    TPSA - telefon stacjonarny
    STOEN - prad,
    czeka jeszcze czynsz, ale to w przyszlym tygodniu ;)

    Pozdrawiam
    Maciej

    PS. Aha, platnosc nie byla dokonana za posrednictwem sieci Moje Rachunki.

  • 16. Data: 2003-02-03 18:00:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Właśnie tego mi brakuje w Idei - po prostu miło by było mieć taką
    możliwość
    > bez ustanawiania stałego obciążenia karty...

    Masz taka mozliwosc, o ile jestes cardholderem Citkowej KK :)

    Maciej

  • 17. Data: 2003-02-03 18:26:53
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Masz taka mozliwosc, o ile jestes cardholderem Citkowej KK :)

    I nie tylko Ideii ale i innych rachunkow. ;) A jak bedzie juz to via net to
    bedzie pelna rozpusta :)

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2003-02-03 19:35:00
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > I nie tylko Ideii ale i innych rachunkow. ;) A jak bedzie juz to via net
    > bedzie pelna rozpusta :)

    Opłać rachunki Kartą Kredytową Citibank
    03.02.2003 16:38 /INTERIA.PL/

    Innowacyjna usługa Citibanku otwiera przed klientami zupełnie nowe
    możliwości. Dzieki karcie kredytowej Citibank można nie tylko dokonywać
    zakupów, lecz rownież zarządzać finansami całej rodziny.

    Od 3 lutego br. Citibank (sektor bankowości detalicznej Banku Handlowego)
    wprowadza nową usługę skierowaną do wszystkich posiadaczy karty kredytowej
    Citibank. Nowa usługa umożliwia dokonywanie wszystkich opłat mieszkaniowych
    i telekomunikacyjnych przy użyciu karty kredytowej. Jest to pierwsza tego
    typu usługa dostepna na rynku polskim i jedna z pierwszych na świecie.

    Innowacyjność usługi polega między innymi na tym, że klient może zlecić
    realizację płatności telefonicznie bez konieczności udawania się do banku,
    czy na pocztę. Dodatkowo linia kredytowa dostępna na karcie sprawia, że
    klient może dokonywać płatności w elastyczny sposób.

    Według szacunków banku blisko 90% płatności za rachunki w Polsce jest
    realizowanych w gotówce. Bank liczy, że nowa usługa dzięki oferowanej
    wygodzie spowoduje zmianę przyzwyczajeń klientów.

    Za pomocą karty kredytowej Citibank można opłacić:
    a) gaz,
    b) prąd,
    c) wodę,
    d) ogrzewanie,
    e) telefon komórkowy,
    f) telefon stacjonarny,
    g) mieszkanie (czynsz, fundusz remontowy),
    h) telewizję kablową lub cyfrową,
    i) internet,
    j) wywóz nieczystości,
    k) ochronę.

    Aby zapłacić rachunki z karty kredytowej wystarczy zadzwonić do CitiPhone,
    jednorazowo zdefiniować beneficjentów podając nazwę firmy i numer konta a
    następnie zlecać przelewy przez Automatycznego Bankiera. Wykonanie przelewu
    zajmuje nie więcej niż 1 minutę.

    Zlecenie opłacenia rachunku jest transakcją bezgotówkową, czyli klient może
    korzystać z nieoprocentowanego kredytu na zapłacenie czynszu czy rachunku
    telefonicznego.

    Na początek bank daje klientom możliwość zrealizowania płatności drogą
    telefoniczną z pomocą doradcy CitiPhone, lub przy użyciu Automatycznego
    Bankiera. W najbliższym czasie planowane jest uruchomienie usługi w
    internecie.

    Do 15 kwietnia br. nowa usługa jest całkowicie bezpłatna.

    Ta innowacyjna usługa otwiera przed klientami zupełnie nowe możliwości.
    http://biznes.interia.pl/main/info.html?nid=351797

  • 19. Data: 2003-02-03 19:55:35
    Od: g...@l...mm.pl (Grzegorz Dabrowski)

    MK napisal:

    > [...]
    > Za pomocą karty kredytowej Citibank można opłacić:
    > a) gaz,
    > b) prąd,
    > c) wodę,
    > d) ogrzewanie,
    > e) telefon komórkowy,
    > f) telefon stacjonarny,
    > g) mieszkanie (czynsz, fundusz remontowy),
    > h) telewizję kablową lub cyfrową,
    > i) internet,
    > j) wywóz nieczystości,
    > k) ochronę.
    > [...]

    Czy o abonamencie RTV zapomnieliscie, czy tez w ten sposob nie da sie
    go oplacic?

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 20. Data: 2003-02-03 20:05:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Dabrowski" <g...@l...mm.pl> napisał w wiadomości

    > Czy o abonamencie RTV zapomnieliscie, czy tez w ten sposob nie da sie
    > go oplacic?

    Podatki, spalata innych kredytow, ubezpiczenia itp chyba nie

    MK