  • 1. Data: 2003-01-31 19:35:02
    Temat: Jak znaleźć bank po koncie??
    Od: m...@o...pl

    Mam pytanie bardzo praktyczne - jaki bank ma konto 13202260-99011255010914100??
    Wiem, że wiedzą to bankowcy i inne mlinki, ale taki szarak jak ja??
    Dzięki.
    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2003-01-31 19:49:26
    Temat: Re: Jak znaleźć bank po koncie??
    Od: "andrzej" <y...@w...pl>

    Bank Pocztowy SA
    BPSA Kom.Poczt.Przelewów Bankowych Warszawa

  • 3. Data: 2003-01-31 22:05:01
    Od: "Ireneus" <c...@N...gazeta.pl>

    > Mam pytanie bardzo praktyczne - jaki bank ma konto 13202260-
    99011255010914100??
    > Wiem, że wiedzą to bankowcy i inne mlinki, ale taki szarak jak ja??

    I ty możesz się tego łatwo dowiedzieć. Zainstaluj program "Świat numerów
    2002" ze strony www.b7.pl - użyteczna ściąga dla wszystkich ciekawych
    lokalizacji konta...

    Pozdrowienia!

    ireneus

  • 4. Data: 2003-02-01 11:30:52
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Ireneus wrote:

> [...]

    A jeszcze szybciej jest zajrzeć np. na
    http://www.wabank.pl/baza_bankow_krajowych.html
    --
    ukłony, skowi
    skowi (at) gazeta pl gg: 2539349

  • 5. Data: 2003-02-01 11:36:23
    Od: m...@o...pl

    Dzięki Piotrek! Zajebiste rozwiązanie problemu!
    MP