  • 21. Data: 2003-02-04 07:20:12
    Temat: Re: Zaplacilem karta :) [bylo: Re: Placilbym karta...]
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    news:S6y%9.116085$xv1.1458539@news.chello.at...

    > :))) Alez to wszystko sie zmienia. Okazuje sie, ze to o czym wczoraj bylo
    > mozna pomarzyc jest dzis rzeczywistoscia :).
    > Wiec juz wiemy, ze za pizze mozna zaplacic karta :). Co wiecej, wlasnie
    > przed chwila zaplacilem [wroc, dopiero zaplace jak mi sie grace period
    > skonczy ;)] 3 firmom
    > UPC Sp. z o.o. - telewizja kablowa
    > TPSA - telefon stacjonarny
    > STOEN - prad,

    > PS. Aha, platnosc nie byla dokonana za posrednictwem sieci Moje Rachunki.

    Ale jak to robiles? telefoniczne zlecenie obciazenia karty czy wizyta w BOKu
    kazdej firmy+kolejka placacych gotowka+POS?
    Czy moze KK Citi...?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 22. Data: 2003-02-04 08:08:20
    Temat: Re: Placilbym karta...
    Od: m...@p...onet.pl

    > Tak

    Ciekawe dlaczego na stronie
    http://www.dostawa.pizzahut.pl/informacje.html
    podają że będzie możliwa płatność kartą Inteligo a nie np. każdą inną wypukłą.

    MK

  • 23. Data: 2003-02-04 08:40:36
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ciekawe dlaczego na stronie
    > http://www.dostawa.pizzahut.pl/informacje.html
    > podają że będzie możliwa płatność kartą Inteligo a nie np. każdą inną
    wypukłą.

    Jak to czemu - rok temu zarowno PizzaHut jak i Inteligo mialy wspolna akcje
    reklamowa zwiazana z Wladca Piescieni.

    --
    JaKi

  • 24. Data: 2003-02-04 18:08:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moze KK Citi...?

    Strzal w 10 :)

    Maciej

  • 25. Data: 2003-02-06 07:02:17
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > Tak

    A jak to wygladalo w praktyce ? Bylo to zwykle TO (czy Pani pytala o CVC2
    ?), czy tez przyjechal Pan z hebelkiem i podczas wreczania pizzy sobie odbil
    dane z karty, a Ty podpisales ? I rozumiem, ze tak czy owak plaskimi to
    raczej sie nie da...

    Chyba juz wiem, co bede mial dzis na obiad... :-)

    Grzegorz

    PS. To niezly patent, bo jak mam ochote na pizze, to w domu zazwyczaj 100 zl
    w jednym papierku i trzeba biegac i rozmieniac.

  • 26. Data: 2003-02-07 11:21:25
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Thu, 6 Feb 2003 08:02:17 +0100, "Beniowa"
    <b...@p...wp.pl> napisał(a*):

> [...]
    > dane z karty, a Ty podpisales ? I rozumiem, ze tak czy owak plaskimi to
    Napisałem, że pytała się. Nie płaciłem kartą

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 27. Data: 2003-02-08 16:10:55
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    > Dnia Thu, 6 Feb 2003 08:02:17 +0100, "Beniowa"
    > <b...@p...wp.pl> napisał(a*):
    > Napisałem, że pytała się. Nie płaciłem kartą

    Mogles zaplacic karta i wyjales gotowke...

    Pozdrawiam, Grzegorz

  • 28. Data: 2003-02-11 11:03:31
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Dnia Sat, 8 Feb 2003 17:10:55 +0100, "Beniowa"
    <b...@p...wp.pl> napisał(a*):

    > Mogles zaplacic karta i wyjales gotowke...
    Nie - miałem gotówkę, a nie miałem kasy na koncie :(

  • 29. Data: 2003-02-11 11:33:08
    Od: o...@p...onet.pl

    > PS. To niezly patent, bo jak mam ochote na pizze, to w domu zazwyczaj 100 zl
    > w jednym papierku i trzeba biegac i rozmieniac.
    Wystarczy powiedziec pani przez telefon zeby KurierMan mial wydac ze 100zl i nie
    ma problemu. Co prawda wtedy glupio na Ciebie patrzy jak nie dasz lub dasz
    symboliczny napiwek. ;-)