  • 11. Data: 2006-10-02 11:31:02
    Temat: Re: Płacenie kartą płatniczą bez PINu i podpisu na odległość - czy możliwe ?
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Jestem. Znajdz mi 2 rozne karty (Electron/Electronic/Maestro/Classic/Gold
    > etc) majace ten sam BIN ;)
    >
    > http://all-nettools.com/toolbox,financial

    Fajna stronka, tylko że po 3 próbach mam
    "Sorry, too many queries from the same IP address".

    > Usatysfakcjonowany? ;)

    No właśnie nie bardzo. Udowodniłeś, że można wykazać kredytowość karty,
    ale z tym się całkowicie zgadzam.
    Problem jest taki czy da się wykazać jej wypukłość. W końcu zarówno
    debetówki potrafią być wypukłe jak i kredytówki płaskie.

    --
    jimmij

  • 13. Data: 2006-10-02 11:45:46
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    jimmij w <news:rhwhcyn6jk9.fsf@jj.jj> pisze:

> [...]

    [..]

> [...]
    > Problem jest taki czy da się wykazać jej wypukłość. W końcu zarówno
    > debetówki potrafią być wypukłe jak i kredytówki płaskie.

    A widziałeś kiedyś płaską kartę Classic lub wypukłą Electron?

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 12. Data: 2006-10-02 11:45:46
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Jestem. Znajdz mi 2 rozne karty (Electron/Electronic/Maestro/Classic/Gold
    > etc) majace ten sam BIN ;)
    >
    > http://all-nettools.com/toolbox,financial

    Card Number: Visa 4168-79xx-xxxx-xxxx
    Card Issuer: Bankgesellschaft Berlin (Polska) S.A.
    ^^^^^^
    Country: Poland
    Card type: ELECTRON,DEBIT
    Card Issuer Phone Number: 361-2241650

    > Usatysfakcjonowany? ;)

    hmmm....;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2006-10-02 11:47:54
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    (Electron/Electronic/Maestro/Classic/Gold

    Card Number: Visa 4603-08xx-xxxx-xxxx
    Card Issuer: Big Bank Gdanski S.A.
    ^^^^^^^^
    Country: Poland
    Card type: CLASSIC,CREDIT
    Card Issuer Phone Number:

    > hmmm....;-)
    hmmmmm....;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2006-10-02 11:54:51
    Od: jimmij <j...@j...jj>

    "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> writes:

    > A widziałeś kiedyś płaską kartę Classic lub wypukłą Electron?

    Ja to wogóle mało w życiu widziałem.
    Chcesz powiedzieć, że takich nie ma?

    --
    jimmij

  • 16. Data: 2006-10-02 11:55:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > (Electron/Electronic/Maestro/Classic/Gold

    405670
    Sorry, there is no information on this card number.

    > hmmmmm....;-))
    hihihi ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2006-10-02 11:59:33
    Od: "Marek Ciszewski" <sp**yogin**am@astercity.net>

    "jimmij" <j...@j...jj> wrote in message news:rhwhcyn6jk9.fsf@jj.jj...

> [...]
    > Problem jest taki czy da się wykazać jej wypukłość. W końcu zarówno
    > debetówki potrafią być wypukłe jak i kredytówki płaskie.

    A ja mam debetowa a napisal mi credit.

  • 18. Data: 2006-10-02 12:39:43
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    jimmij w <news:rhw8xjz6igk.fsf@jj.jj> pisze:

    > Ja to wogóle mało w życiu widziałem.

    I ja nie jestem obieżyświatem...

    > Chcesz powiedzieć, że takich nie ma?

    Chciałem powiedzieć, że takich nie widziałem i o takich nie słyszałem.

    Aczkolwiek, żeby mieć jaśniejszą sytuację poszukałem troszkę w googlach i...
    Wychodzi, że też mało widziałem ;-)

    https://www.regsoft.net/regsoft/epassport.html

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 19. Data: 2006-10-02 12:45:01
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl>

    Slawek Kos w <news:efqun5$951$1@inews.gazeta.pl> pisze:

    > 405670
    > Sorry, there is no information on this card number.

    To samo mam przy VE debetowym i KK z mBanku.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 20. Data: 2006-10-02 14:00:07
    Od: "MM" <m...@o...eu>

    Millennijnych AmExów też nie lubi :(

    377940
    Sorry, there is no information on this card number.

    377941
    Sorry, there is no information on this card number.

    MM