  • 1. Data: 2002-12-11 13:55:36
    Temat: Pl@net z Mozilli
    Od: Alojzy Kluska <A...@m...org.pl>

    Czy jest ktoś na tej grupie, kto próbował dostać się do usługi Pl@net z
    innej przeglądarki niż MSIE? Szczególnie interesuje mnie możliwość
    obsługi systemu Pl@net z Mozilli na Linuksie (może być inna
    przglądarka). W Fortisie powiedzieli mi tylko że nie supportują innych
    przeglądarek i systemów jak te w/w.

    --
    Pozdrawiam, Alojzy Kluska
    A...@m...org.pl

  • 2. Data: 2002-12-11 16:51:48
    Temat: Re: Pl@net z Mozilli
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > obsługi systemu Pl@net z Mozilli na Linuksie (może być inna
    > przglądarka). W Fortisie powiedzieli mi tylko że nie supportują

    Mnie co prawda na WIN ME nie udala sie ta sztuka z powodu jakis tam
    problemow z Java...

    Po prostu nowa werjsa nie jest supportowana (musialem odinstalowywac
    nawet zeby IE dzialal), co wiecej tej wersji Pl@nety nie rozbudowuja,
    wiec nie i juz :)

    zobaczymy w nowej wersji.

  • 3. Data: 2002-12-12 10:58:20
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Alojzy Kluska wrote in news:o4g7ta.c92.ln@news.szpzlo.waw.pl:

> [...]
    > inna przglądarka). W Fortisie powiedzieli mi tylko że nie
    > supportują innych przeglądarek i systemów jak te w/w.

    Ja używam do sprawdzania salda&co Mozilli 1.2.1, działa i pod Win i pod
    Linuxem. Java Sun-a 1.3.1. Ale przelewów nie udało mi się pod Mozillą
    odpalić, używam ie do tego. Na groups.google coś pewnie znajdziesz, ten
    temat się przewijał kilka razy.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {9F467C0A-8703-4F07-B483-C0F1E3D8E8F5}

  • 4. Data: 2002-12-12 14:06:29
    Od: k...@p...onet.pl

    Jesli ktos ma problemy z obsluga Pl@nety, to wina Javy. Pl@neta jest zrobiona
    pod Jave Microsoftu, a nie Suna. Proces Ms przegral i ma zakaz supportu Javy i
    udostepniania jej. Na to MS sie odplacil Sunowi, przez nie umieszczenie Javy w
    Win XP. Gdzieniegdzie mozna dostac ta wersje Javy Microsotu i dziala poprawnie
    pod kazdym systemem Windows. Co do linuxa, to mi dziala wszystko pod Netscape
    7.0 lacznie z przelewami. Ale troche ustawialem... Jak ktos chce pomocy, moge
    pomoc z linuxiem, jak to skonfigurowac. Trzeba dopiescic jave i pozmieniac
    sicezki dostepu z a:\, na /mnt/floppy , etc.

  • 5. Data: 2002-12-12 15:42:29
    Od: Emcek <e...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > ustawialem... Jak ktos chce pomocy, moge pomoc z linuxiem, jak to
    > skonfigurowac. Trzeba dopiescic jave i pozmieniac sicezki dostepu z a:\,

    To ja (i pewnie inni) bardzo proszę o mini-HOWTO...

    Przewrotnie: a próbował ktoś Plan@t z ie przez wine?

    Dzięki i pozdrawiam,
    --
    Emcek

  • 6. Data: 2002-12-21 23:58:12
    Od: Adam <m...@i...pl>

    > Jesli ktos ma problemy z obsluga Pl@nety, to wina Javy.

    IMHO to wina fortisa, ze za mocno weszli w technologie po stronie klienta,
    zwlaszcza w cos, co tak szybko sie moze zmienic.

    A fortis jest zbyt maly (nie stac ich), by teraz modernizowac ten system,
    by przynajmniej na kazdym IE/windzie dzialal, nie mowie juz "any browser".

    "Poddani Microsoftu"...

    <adam>