  • 1. Data: 2002-12-11 11:05:37
    Temat: [Nordea] pytania do uzytkownikow SOLO
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    czy w SOLO widac operacje wykonane kartą VC ?
    To karta charge więc ciekaw jestem czy jest informacja wczesniejsza czy tez
    dowiadujemy sie o nich w ustalonym dniu
    i przy okazji czy jest mozliwosc ustalenia dnia rozliczenia

    Pytam, poniewaz mozna wybrac karte charge z zerowymi oplatami za
    bezgotowkowe operacje, a na dodatek karte w promocji dają za darmo do konca
    stycznia 2003
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-12-14 15:22:06
    Temat: Re: [Nordea] operacje VC w SOLO
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    tez
    > dowiadujemy sie o nich w ustalonym dniu
    > i przy okazji czy jest mozliwosc ustalenia dnia rozliczenia

    SOLO ma demo na stronach www i w dziale karty nie ma VC, bo kiedyś jej nie
    było - dostalem jednak odpowiedz z NordeaBank, że owszem opercje wykonane
    kartą VC są widoczne w SOLO.

    W WBK są widoczne, w citi również, i w sezamie BPHPBK
    a jedynie w planet Fortisa ich nie widać - czy to wina Polcardu?
    A jesli tak to Nordea nie wspołpracuje z Polcardem?
    *** blad ***