  • 1. Data: 2002-12-11 11:50:17
    Temat: ING taryfa 0 a prowizja za wysłanie wyciągu
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    Mam taryfę 0 w ING uzywam netu więc nie wysyłają mi żadnych papierków do
    domu. Dobrze, ale 28 września pobrali mi prowizję za wysłanie wyciagu.
    Napisałem mailika po dwóch dniach odpowiedź, że to wina banku (żadnych
    przeprosin) i że kwotę oddadzą. Oddali po tygodniu.
    Na początku grudnia patrzę - znowu pobrali 2 złote za wyciąg. Piszę jedno
    pisemko (1 grudzień), piszę drugie pisemko (5 grudzień) piszę trzecie
    pisemko (dzisiaj) i nic - wymarli, czy ki ciort :-) Jakoś mi się nie chce
    toczyś po pracy 5 kilometrów przez miasto, by porozmawiać z obsługą w
    okienku. A już tym bardziej jak każą mi to robic co miesiąc :-(
    Czy to normalne, że w taryfie 0 co miesiąc pobierają prowizję, którą później
    muszą zwracać, czy tylko ja jestem takim szczęśliwcem.

    Pozdrawiam
    Gerard

  • 2. Data: 2002-12-11 11:58:55
    Temat: Re: ING taryfa 0 a prowizja za wysłanie wyciągu
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy to normalne, że w taryfie 0 co miesiąc pobierają prowizję, którą
    później
    > muszą zwracać, czy tylko ja jestem takim szczęśliwcem.

    Huh - chyba tylko ty :) (pisze na podstawie obserwacji pbb).

  • 3. Data: 2002-12-11 13:27:01
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Huh - chyba tylko ty :) (pisze na podstawie obserwacji pbb).

    ja juz w listopadzie zauwazylem ze cos pobrali i nadal szykują się do
    pobierania prowizji, ale sprawe zalatwilem mailem ze strony
    ING-BankOnline

    zwrócili i przeprosili
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-12-11 14:03:29
    Od: "Gerard" <g...@z...com.pl>

    > ja juz w listopadzie zauwazylem ze cos pobrali i nadal szykują się do
    > pobierania prowizji, ale sprawe zalatwilem mailem ze strony
    > ING-BankOnline

    Też zauważyłem, że są 2 złote w pozycji prowizja, ale do głowy by mi nie
    przyszło, że jednak je rzeczywiście potrącą. Przy pierwszej reklamacji nawet
    im o tym napisałem, ale w odpowiedzi milczeli. Rozumiem, że system im coś
    kręci, ale skoro raz już przyznali się do błędu to dlaczego go powielają.
    I dlaczego nie odpowiadają na maile (te ze strony BankOnline)?

    > zwrócili i przeprosili

    A mnie nie przeprosili :-(((( Chyba ostatecznie z nimi skończę :-)

    Gerard

  • 5. Data: 2002-12-11 15:32:47
    Od: "%oil" <c...@A...konto.pl>

    Ja zakończyłem działalność w tym banku który nic nie ma z LWA