  • 1. Data: 2003-08-14 06:33:13
    Temat: [Pilne ;)] Płatności kartą i PKP
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Wielka prośba ;))

    Czy na którejkolwiek z nw. stacji można zapłacić kartą:

    Września
    Gniezno
    Leszno
    Głogów
    Bolesławiec
    Zgorzelec

    lub mniejszych w okolicach tychże miast.

    Aaaa.... Potrzebuję tej informacji dzisiaj do godz.12.30 ;))

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2003-08-14 07:46:30
    Temat: Re: [Pilne ;)] Płatności kartą i PKP
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > Czy na którejkolwiek z nw. stacji można zapłacić kartą:

    Wystarczy zajrzeć:

    http://www.pr.pkp.pl/informacja.html

    Krzysztof Zientara

  • 3. Data: 2003-08-14 07:55:31
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhfeqp$1at8$...@n...atman.pl,
    Krzysztof Zientara <t...@o...pl>:

    > Wystarczy zajrzeć:
    >
    > http://www.pr.pkp.pl/informacja.html

    ... skąd wynika, ze np. na Wwie Centralnej karta kupic biletu sie nie da. Co
    zreszta dosc czesto jest prawda, bo jest awaria.

    Pewnie ta Wwa Centralna jest jakos w gestii tej spolki PKP Intercity i
    dlatego nie jest ujeta?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-08-14 08:55:46
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > http://www.pr.pkp.pl/informacja.html

    Dzieki za szybka reakcje. Probowalem dodzwonic sie do Leszna, czy
    rzeczywiscie mozna tam zaplacic za bilet karta w kasie nr 4, ale nie moge
    sie dodzwonic ;((( No coz, sprawdze doswiadczalnie.

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret

  • 5. Data: 2003-08-14 13:33:57
    Od: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>

> [...]
    > Zgorzelec
    >
    > lub mniejszych w okolicach tychże miast.
    >
    > Aaaa.... Potrzebuję tej informacji dzisiaj do godz.12.30 ;))

    Ja zaplacilem za bilety jak jechalem do Wladyslawowa karta. Pociag byl tak
    zasyfialy, kibel nie dzialal, wody nie bylo. Zrobilem reklamacje, ze tyle co ja
    place to chce jakis srednich warunkow chociaz. Reklamacja pomogla. 25% kosztow
    mi zwrocili :) Tyle chcialem.... Mysle, ze gdybym placil gotowka, to by nie
    poskutkowalo, bo zagrozilem w reklamacji, ze moga nic nie dostac od banku jak
    im zglosze,ze sie nie wywiazali z umowy.

  • 6. Data: 2003-08-14 14:43:46
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:0219.000002ce.3f3b8fc4@newsgate.onet.pl...

    <...>

> [...]
    jak
    > im zglosze,ze sie nie wywiazali z umowy.

    wow :)

    a wzor pisma mozesz podeslac?
    pozdrawiam
    s.

  • 7. Data: 2003-08-14 17:32:02
    Od: "kubakj" <k...@W...onet.pl>

    > wow :)
    >
    > a wzor pisma mozesz podeslac?
    > pozdrawiam
    > s.

    Wzoru pisma nie mam. Ale bylo to tak: zadko jezdze pociagami, ale to juz bylo
    naprawde ponizajace biorac pod uwage, ze tak drogie bilety. 100zl trasa
    Warszawa-Władysławowo. Przeciez za te cene dopłacając niewiele mogłem szybciej
    poleciec samolotem i jescze jakie warunki! Zaplacilem karta za 2 bilety na
    dworcu centralnym w Warszawie. Karta Visa Classic charge. W czasie jazdy pociag
    byl nie posprzatany, brudny, lazienki byly nie zdatne do odlania sie, wody nie
    bylo. Przy sprawdzaniu biletu zjebalem konduktora i zapytalem sie o reklamacje,
    ze duzo place i takie warunki. Tlumaczyla sie baba, ze wie Pan, tacy ludzie sa,
    taki okres, PKP nie ma kasy !! A ja na to: gowno mnie to obchodzi, ja place, ja
    wymagam. Zazadalem pisemko o reklamacje. Mieli takie, wypelnil konduktor i
    kazal sie zglosic do biura PKP najblizdszego dla mnie, czyli Warszawa. Tam sie
    po 2 tyg udalem, zglosilem ze placilem karta i ze chce 25% z kazdego biletu, bo
    warunki byly fatalne. Tyle czasu w podrozy i nie bylo gdzie rak umyc.
    Zagrozilem, ze zglosze do banku skarge na temat uslugi pkp i zeby im nie
    wyplacali kasy. Dyrektor pomyslal, popatrzyl w te pisemko od konduktora i dal
    zgode. Kasa wrocila na karte. Ciezko bylo, ale ja sobie nie pozwole na to.

    Pozdrawiam - kubakj || k...@p...onet.pl || usun SPAM z adresu email
    Realizuje platnosci PayPal - szybko, tanio i bezpiecznie.

  • 8. Data: 2003-08-14 18:00:42
    Od: Czarek Gorzeński <c...@s...art.pl>

    kubakj wrote:
> [...]
    ^^^^
    > taki okres, PKP nie ma kasy !! A ja na to: gowno mnie to obchodzi, ja place, ja
    > wymagam.

    Ja się dziwię chamstwu na PKP, a to widać u nas norma społeczna. :/

    Czarek Gorzeński