  • 1. Data: 2003-08-14 07:40:43
    Temat: przelew Inteligo -> e-PKO
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Jak chodzą przelewy z Inteligo PKO BP na e-PKO (PKO o. w Bydgoszczy)?

    Czy w swieto/sobote/niedziele (3 najblizsze dni) te przelewy moze dzialaja,
    czy w godzinach sesji Elixir jest wysylka?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-08-14 07:51:09
    Temat: Re: przelew Inteligo -> e-PKO
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Robert wrote:
    > Jak chodzą przelewy z Inteligo PKO BP na e-PKO (PKO o. w Bydgoszczy)?

    JAk mam strzelac to jak zwykle elixiry (dwa rozne banki)

  • 3. Data: 2003-08-14 08:44:18
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Jak chodzą przelewy z Inteligo PKO BP na e-PKO (PKO o. w Bydgoszczy)?

    na pewno eliksirem (sprawdzone i potwierdzone)

    >Czy w swieto/sobote/niedziele (3 najblizsze dni) te przelewy moze dzialaja,
    >czy w godzinach sesji Elixir jest wysylka?

    nie działają, niestety :-(

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2003-08-14 09:59:10
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    0...@p...pl,
    MartaW <m...@p...onet.pl>:

    > na pewno eliksirem (sprawdzone i potwierdzone)

    > nie działają, niestety :-(

    Serdecznie dziekuje za szybka odpowiedz.

    Czyli nie ma co przeplacac 99gr za przelew, lepiej wyslac z innego banku.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-08-14 10:07:27
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhfmsj$59l$...@k...task.gda.pl,
    Dario <a...@p...onet.pl>:

    > nie musisz płacić za przelew z w grupie pko przelew gratiss !!!

    aha - chyba wiedzialem, lecze zapomnialem, bo rzadko korzystam z Inteligo

    > natomiast jesli chodzi o przelew z e-pko via telefon do inteligo
    > zdarza sie ze jest szybko transer miedzyoddzialowy (tak pisze w
    > historii)

    Moj bedzie w druga strone.
    Dzieki za uzupelnienie.

    --
    Robert

  • 6. Data: 2003-08-14 10:10:42
    Od: "Dario" <a...@p...onet.pl>

  • 7. Data: 2003-08-14 10:24:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Dario" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sie
    > ze jest szybko transer miedzyoddzialowy (tak pisze w historii)

    W takim wypadku historia IMHO kłamie. Do inteligo hasa tylko elixir i sybir.
    Cezar made by PKO BP w inteligo nie bywa...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 8. Data: 2003-08-14 17:01:51
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Wojciech Nawara <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bhfo19$cc2$...@n...onet.pl...

    > W takim wypadku historia IMHO kłamie. Do inteligo hasa tylko elixir i
    sybir.
    > Cezar made by PKO BP w inteligo nie bywa...

    Gdzieś na ulotce pisało, że Sybir też tam nie bywa...

  • 9. Data: 2003-08-16 18:16:44
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Gdzieś na ulotce pisało, że Sybir też tam nie bywa...

    Pozwolę się nie zgodzić. Chyba, że zmienili coś ostatnio. Ale wydaje mi się,
    że z mBankiem Ci się pomerdało...