  • 1. Data: 2003-08-13 23:39:17
    Temat: odradzam kredyt mieszkaniowy w BZWBK
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    chyba, że lubicie ryzyko finansowe i operacyjne

    na przyklad:

    na stronie www i w oddziałach można przeczytać i usłyszeć "dobrą radę" dla

    kredytobiorców, którzy planują ewentualną wcześniejszą spłatę kredytu, żeby
    brali kredyt z oprocentowaniem zmiennym, bo bank wtedy nie pobiera prowizji od
    nadpłat i przedterminowej spłaty; jest to bezwstydne wpuszczanie klienta w
    maliny, ponieważ według umowy kredytowej bank pobiera prowizję określoną w
    tabeli opłat i prowizji; fakt, że dzisiaj figuruje tam prowizja 0%, ale jaka
    będzie za trzy tygodnie? a za trzy lata? no właśnie...

    b. bank standardowo żada cesji polisy ubezpieczeniowej podsuwając
    kredytobiorcy do podpisu papiery, z których wynika, że na konto centrum
    kredytowego przekazywane mają być _wszystkie_ należności z tytułu jej
    realizacji; i nigdzie nie ma ani słowa o tym, co się dalej z tymi pieniędzmi
    dzieje; a możliwości jest sporo... na przykład taka, że ubezpieczony nigdy ich
    nie zobaczy i nie będzie miał za co zlikwidować powstałych szkód...

    to takie pierwsze z brzegu przykłady; a poza tym łgarstw jest tam znacznie
    wiecej; na przykład informacja o promesie, którą bank wystawia w jeden dzień
    (ani to promesa, ani też jeden); i wiele innych...

    omijajcie ich z daleka
    a jeśli musicie korzystać z ich kredytów, to bądźcie świadomi, co kombinują,
    abyście nie stali się materiełem na kolejny program pani redaktor Jaworowicz

    pozdrawiam
    Marta

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-08-14 07:23:29
    Temat: Re: odradzam kredyt mieszkaniowy w BZWBK
    Od: "Dromader" <d...@p...onet.pl>

    Zgadzam się z ubezpieczeniem to przeginają mi zabrali polisę. Opłaty za
    wcześniejszą spłatę to chyba tak ja wszędzie.

    Darek

  • 3. Data: 2003-08-14 08:50:59
    Od: "MartaW" <m...@p...onet.pl>

    >Zgadzam się z ubezpieczeniem to przeginają mi zabrali polisę.

    Czyli masz osobiste doświadczenia u nich? Czy udało Ci się dojść do tego, co
    się dzieje z pieniędzmi z ubezpieczenia? Czy one pomniejszają kredyt, czy po
    prostu "znikają"?

    >Opłaty za wcześniejszą spłatę to chyba tak ja wszędzie.

    Czy wszędzie mówią, że nie będzie prowizji, a przy podpisywaniu okazuje się,
    że według tabeli? Co za oszuści...

  • 4. Data: 2003-08-14 11:31:50
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > omijajcie ich z daleka
    > a jeśli musicie korzystać z ich kredytów, to bądźcie świadomi, co kombinują,
    > abyście nie stali się materiełem na kolejny program pani redaktor Jaworowicz

    Do tego jest trick z % po okresie promocyjnym, otóż nie ma w umowie marży banku
    + stopa WIBOR, ale jakiś tekst, że % ustala prezes (hehehe). Dotyczy to
    złotówkowych. Pan z banku mi szeptem powiedział, że klienci, którzy brali trzy
    lata temu kredyt płacą ok 8%. Czyli prawie 3% marży. Chyba da się znaleźć coś
    lepszego

    Jacek