  • 1. Data: 2003-08-14 06:14:45
    Temat: Inteligo a Superkonto
    Od: "fox" <x...@x...pl>

    Moi staruszkowie maja zwykle konto (SUPERKONTO) w PKO BP a ja chce im
    ulatwic zycie i zalozyc konto internetowe. Ja sam mam oczywiscie konto w
    mBanku, ale chodzi mi o to czy da sie polaczyc jakos obecny rachunek w pkobp
    z nowym kontem internetowym Inteligo?

  • 2. Data: 2003-08-14 07:02:53
    Temat: Re: Inteligo a Superkonto
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhf9cn$bc8$...@t...webcorp.pl,
    fox <x...@x...pl>:
> [...]
    > konto w mBanku, ale chodzi mi o to czy da sie polaczyc jakos obecny
    > rachunek w pkobp z nowym kontem internetowym Inteligo?

    Krzysku ;)

    Majac konto w PKO BP i tak beda musieli zmienic numer konta niedlugo
    (przejscie na NRB).

    Ale IMHO jesli nie chca, to ich nie uszczesliwiaj na sile: niekoniecznie im
    to ulatwi zycie. Po prostu nie beda pamietac kodow i hasel i wszyscy beda
    sie jeszcze bardziej frustrowac.

    Mozesz przedstawic im zalety, ale na sile nie ma co.

    Akurat teraz trwa platne werbowanie nowych klientow tak w mBanku jak i w
    Inteligo (Pustelnik IV i Między Nami) - moze to ich zacheci, ale zakladanie
    konta tylko dlatego, zeby otrzymac jednorazowo 70zl to moim zdaniem szkoda
    zachodu. Niemniej gdybys potrzebowal kod aktywacyjny to pisz na priv ;)

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-14 07:17:49
    Od: "fox" <x...@x...pl>

    > Mozesz przedstawic im zalety, ale na sile nie ma co.

    Oni po prostu nie wiedzą co jest dla nich dobre :)

    Oki, dzieki za pomoc.

    PS. Jasnowidz jakiś czy co?! :P

  • 4. Data: 2003-08-14 08:19:15
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhfd30$e3n$...@t...webcorp.pl,
    fox <x...@x...pl>:

    > Oni po prostu nie wiedzą co jest dla nich dobre :)

    To prawda ;)
    Faktem jest, ze dodanie czesciowej obslugi w oddzialach PKO po przejeciu
    Inteligo uczynilo te oferte bardziej strawna dla ludzi z konserwatywnym
    podejsciem do bankow.
    Dobrym przykladem jest zwrocenie uwagi na te uslugi, z ktorych korzystaja.
    Jesli np. korzystaja z bankomatu, to warto zwrocic uwage na znacznie wieksze
    i bezplatnie regulowane limity operacji VE Inteligo oraz bezplatna zmiane
    PINu.

    > PS. Jasnowidz jakiś czy co?! :P
    Akurat mojego tescia sklonila wlasnie perspektywa tych (wowcza) 50zl i sie
    zdecydowal. Konta uzywa malo, ale np. ostatnio sie okazalo, ze karta sie b.
    przydala za granica.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-08-15 10:08:46
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    fox <x...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    > mBanku, ale chodzi mi o to czy da sie polaczyc jakos obecny rachunek w pkobp

    Przelewy z konta w PKO BP na Inteligo powinny być bezpłatne więc może jakieś
    zlecenie stałe i co miesiąc np.50% wpływów na Inteligo?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-15 10:09:28