    From: "k...@p...onet.pl" <k...@W...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Pilne ;)] Płatności kartą i PKP
    Date: 14 Aug 2003 15:33:57 +0200

    > Witam.
    >
    > Wielka prośba ;))
    >
    > Czy na którejkolwiek z nw. stacji można zapłacić kartą:
    >
    > Września
    > Gniezno
    > Leszno
    > Głogów
    > Bolesławiec
    > Zgorzelec
    >
    > lub mniejszych w okolicach tychże miast.
    >
    > Aaaa.... Potrzebuję tej informacji dzisiaj do godz.12.30 ;))
    >
    > Pozdrawiam,
    > Maciej Loret
    > m...@p...pl

    Ja zaplacilem za bilety jak jechalem do Wladyslawowa karta. Pociag byl tak
    zasyfialy, kibel nie dzialal, wody nie bylo. Zrobilem reklamacje, ze tyle co ja
    place to chce jakis srednich warunkow chociaz. Reklamacja pomogla. 25% kosztow
    mi zwrocili :) Tyle chcialem.... Mysle, ze gdybym placil gotowka, to by nie
    poskutkowalo, bo zagrozilem w reklamacji, ze moga nic nie dostac od banku jak
    im zglosze,ze sie nie wywiazali z umowy.