  • 1. Data: 2003-08-13 18:47:55
    Temat: Z jakiego bankomatu za darmo karta Inteligo?
    Od: "piotr" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    z jakiego bankomatu wezme gotowke za darmo karta Inteligo?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2003-08-13 18:52:42
    Temat: Re: Z jakiego bankomatu za darmo karta Inteligo?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "piotr" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > z jakiego bankomatu wezme gotowke za darmo karta Inteligo?

    PKO BP S.A.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-08-13 19:00:13
    Od: "" <p...@p...onet.pl>

    No wlasnie problem w tym, ze pobrali ode mnie prowizje jak korzystalem z PKO BP...
    Czy to normalne?

  • 4. Data: 2003-08-13 19:07:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    Użytkownik <p...@p...onet.pl>:
    > No wlasnie problem w tym, ze pobrali ode mnie prowizje jak
    > korzystalem z PKO BP... Czy to normalne?

    Zloz reklamacje.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-08-13 19:32:05
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    > No wlasnie problem w tym, ze pobrali ode mnie prowizje jak korzystalem z
    PKO BP
    > Czy to normalne?
    >
    > Piotr
    Masz konto firmowe?
    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mBank.wizytowka.pl

  • 6. Data: 2003-08-13 19:35:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > No wlasnie problem w tym, ze pobrali ode mnie prowizje jak
    > korzystalem z PKO BP... Czy to normalne?

    Normalne jesli wybierales z konta firmowego. Dla tycjh kont nie ma
    bankomatow bezprowizyjnych