  • 1. Data: 2009-12-10 19:29:23
    Temat: Re: Pierwsza / najstarsza karta
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Gru, 15:29, "J_K_K" <j...@i...fm> wrote:
    > Pamiętacie swoją pierwszą kartę płatniczą ?

    Moja pierwsza to była taka pokraczność ;)
    http://kartyonline.net/galeria_data/bzwbk_ve_prz.jpg

  • 2. Data: 2009-12-10 19:33:43
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysiek"
    b.googlegroups.com

    > Moja pierwsza to była taka pokraczność ;)
    > http://kartyonline.net/galeria_data/bzwbk_ve_prz.jpg

    Przykład ww. karty dobitnie pokazuje jaką ewolucję przeszło wzronictwo
    plastików w dzikim kraju nad Wisłostradą.

  • 3. Data: 2009-12-10 19:47:50
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    3g2000yqb.googlegroups.com...

    > Moja pierwsza to była taka pokraczność ;)
    > http://kartyonline.net/galeria_data/bzwbk_ve_prz.jpg

    Czy to jest pikseloza tego jotpega czy ona naprawdę tak wyglądała??

  • 4. Data: 2009-12-10 20:00:57
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hfrirk$ss2$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Czy to jest pikseloza tego jotpega czy ona naprawdę tak wyglądała??

    Tak wyglądała... jest szok co? :)

  • 5. Data: 2009-12-10 20:21:13
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Tak wyglądała... jest szok co? :)

    Tak, dosyć oryginalna koncepcja wzornicza.