  • 1. Data: 2009-12-10 15:37:17
    Temat: Re: [Historycznie] Pierwsza / najstarsza karta
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "J_K_K" news:hfr0ig$9fg$1@aioe.org

    > Pamiętacie swoją pierwszą kartę płatniczą ?
    > Z tych co mi nie zabrali ;-)
    > to u mnie wychodzi na BPH Polcard,
    > debetówka wypukła, z 1997.

    Ehh łezka w oku. Natrafiłem na coś takiego w necie :)
    http://www.kartybankowe.pingwin.waw.pl/polskie1.html

  • 2. Data: 2009-12-10 16:00:41
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Ehh łezka w oku. Natrafiłem na coś takiego w necie :)

    To były czasy, karty i dyskutanci pl.biznes.banki,
    mieli jeszcze czas i ochotę na pisanie na grupę,

    eh ....

    MichalL

  • 3. Data: 2009-12-10 16:45:31
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MichalL" news:hfr602$6jr$1@achot.icm.edu.pl

    > To były czasy, karty i dyskutanci pl.biznes.banki,
    > mieli jeszcze czas i ochotę na pisanie na grupę,

    Chyba trochę przesadzasz. Jeżeli spojrzysz lekko z boku na grupę pbb to
    dostrzeżesz, że:
    1. dyskusja tutaj nie wymiera - zależnie od okoliczności na rynku bankowym,
    w ciągu dnia zawsze pojawi się tutaj minimum kilkadziesiąt wiadomości.
    Wiadomo nie ma co się porównywać do grupy o tematyce kolejowej czy związanej
    z motoryzacją, ale byliśmy, jesteśmy i będziemy silni.
    2. na tej grupie w przeciwieństwie do wielu innych przybytków w usenecie
    panuje kulturka - rzadko kiedy ktoś kogoś obrzuca mięchem (które od czasu do
    czasu, w przypadku niektórych użytkowników powinno się jednak pojawić) :]

    Pozdraviam.

  • 4. Data: 2009-12-11 08:18:40
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Sam też mam zdecydowanie mniej czasu na grupę.
    Zawsze kiedy byliśmy młodsi było piękniej ;),

    pozdrawiam,

    MichalL