  • 1. Data: 2003-08-25 04:57:54
    Temat: Pewna inwestycja w domene internetowa!
    Od: "PawelG" <p...@e...pl>

    Oglaszam wszem i wobec, ze domena www.org.pl jest na sprzedaż, więcej
    informacji udzielam na prv, ewentualnie proszę spojrzeć na aukcje allegro
    znajdującą się pod adresem:

    Pawel Gasiorski
    p...@e...pl

  • 2. Data: 2003-08-25 08:24:33
    Temat: Re: Pewna inwestycja w domene internetowa!
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik PawelG <p...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...

    > Oglaszam wszem i wobec, ze domena www.org.pl jest na sprzedaż, więcej
    > informacji udzielam na prv, ewentualnie proszę spojrzeć na aukcje allegro
    > znajdującą się pod adresem:

    Ciekawe, co powie Allegro.pl.... (W formularzu kontaktowym jest taka rubryka
    "Chcę zgłosić spam e-mail/grupy dyskusyjne" ;-))

  • 3. Data: 2003-08-25 12:06:48
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    rubryka
    > "Chcę zgłosić spam e-mail/grupy dyskusyjne" ;-))

    Allegro nic nie powie :-/
    Za wysoka prowizje moze na tym stracic...

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 4. Data: 2003-08-26 01:58:06
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Jaka tam pewna, jak ty musisz posuwac sie do spamu zeby ja sprzedac ;)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}