  • 1. Data: 2003-08-24 20:11:35
    Temat: mieszkanie na większe a kredyt
    Od: "MadziaM" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Jestem właścicielką mieszkania, na które jest zaciągniety kredyt hipoteczny.

    Mieszkanie to jest dla mnie za małe, w związku z tym chciałabym kupic

    wieksze.

    Niestety nie posiadam wystarczającej ilości gotówki, co w takiej sytuacji

    powinnam zrobić?

    Czy jest możliwość uzyskania drugiego kredytu mieszkaniowego?

    ---

    Pozdrawiam

    MAdziaM

  • 2. Data: 2003-08-24 20:34:29
    Temat: Re: mieszkanie na większe a kredyt
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MadziaM" <c...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > wieksze.
    > Niestety nie posiadam wystarczającej ilości gotówki, co w takiej sytuacji

    1. zgłosić się do banku i przedstawić sytuację
    2. sprawdzić czy bank udzieli zwiększonego kredytu na nowe mieszkanie
    3. znaleźć nabywcę na stare mieszkanie, który przejmie kredyt (najlepiej w
    banku, w którym kredyt jest - będzie łatwiej z hipoteką)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-08-26 22:51:36
    Od: "benthos" <b...@w...pl>

    Użytkownik "MadziaM" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > powinnam zrobić?
    >

    > Czy jest możliwość uzyskania drugiego kredytu mieszkaniowego?

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Spróbuj w Millennium - kredyt w dwóch transzach - pierwsza idzie banku gdzie
    masz kredyt,
    ten wydaje zaświadczenie o spłacie kredytu i zgodę na zniesienie hipoteki,
    wtedy druga transza idzie do zbywcy.
    Jest taka możliwość ale na pewno wymaga nieco zachodu z Twojej strony.
    Jeśli będziesz tym zainteresowana mogę udzielić Ci pełniejszych informacji.