  • 1. Data: 2003-08-24 23:18:25
    Temat: inteligo - pytanie
    Od: "ttomasz" <t...@2...pl>

    Czy zalozenie konta inteligo i przez pierwsze miesiace,
    utrzymywanie salda 0zł wiąże się odrazu z opłatami za prowadzenie ?
    Bo jak pisze na stronie, przy braku aktywności konta nie ma opłat.

    Przy zalozeniu, ze saldo bedzie >100zł jedyna oplata
    bedzie 1zł miesiecznie za Vise Electron, tak ?
    czy sie myle ?

    otóż euronetow w moim miescie brak, a PKO BP ma obok mnie
    bankomat' ostatnio czesto jestem ostatnio zmuszony
    pobierac pieniadze z konta w mbanku, przy czym oplaty 2,50 + 2,5%
    juz mnie wykanczaja ;)

    jak wyglada sprawa elektronicznego transferu miedzy mbankiem a
    inteligo? teoria teoria, czy w danej sesji zawsze przelew idzie ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2003-08-25 09:30:58
    Temat: Re: inteligo - pytanie
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    ttomasz <t...@2...pl> napisał(a):

    > Czy zalozenie konta inteligo i przez pierwsze miesiace,
    > utrzymywanie salda 0zł wiąże się odrazu z opłatami za prowadzenie ?
    Misiąc w którym konto jest założone jest bez opłat.Ale teraz jest promocja w
    Inteligo i możesz zarobić na utrzymanie konta przez kilkanaście
    miesięcy.Jeśli się zdecydujesz służę kodem (na priv.)
    > Bo jak pisze na stronie, przy braku aktywności konta nie ma opłat.
    Tak ale przez cały miesiąc(licząc od dnia założenia konta a nie od pierwszego
    dnia miesiąca) nie powinno na koncie być ani złotówki.

    > Przy zalozeniu, ze saldo bedzie >100zł jedyna oplata
    > bedzie 1zł miesiecznie za Vise Electron, tak ?
    Mylisz się opłata będzie tylko0,99zł;)).Wystarczy,że zostawisz na koncie
    tylko 100zł przez cały miesiąc i będziesz to uzupełniał minimum o 0,99zł
    > czy sie myle ?
    >
    > otóż euronetow w moim miescie brak, a PKO BP ma obok mnie
    > bankomat'
    Doskonale to rozumiem
> [...]
    >
    > jak wyglada sprawa elektronicznego transferu miedzy mbankiem a
    > inteligo? teoria teoria, czy w danej sesji zawsze przelew idzie ?
    U mnie sprawdza się doskonale jeśli pieniądze z mbanku wyjdą pierwszą sesją
    to w inteligo są ok 11.30

    > pozdr.

    Pozdrawiam
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 3. Data: 2003-08-25 23:06:13
    Od: "sdolina" <s...@p...onet.pl>

    >Czy zalozenie konta inteligo i przez pierwsze miesiace,
    >utrzymywanie salda 0zł wiąże się odrazu z opłatami za prowadzenie ?
    >Bo jak pisze na stronie, przy braku aktywności konta nie ma opłat.

    Racja, do momentu kiedy nie wpłacisz pieniędzy na konto nie są pobierane
    opłaty. Potem jeżeli wpłyną środki i średnie miesięczne saldo jest wyższe od
    100 zł jest pobierana tylko opłata za kartę Visa, ewentualnie za serwis SMS,
    jeżeli będziesz chciał z niego korzystać.

> [...]

    >jak wyglada sprawa elektronicznego transferu miedzy mbankiem a
    >inteligo? teoria teoria, czy w danej sesji zawsze przelew idzie ?

    Transfer Inteligo -> Mbank jest całkiem przyzwoity wychodzą z Inteligo
    sesjami Elixir o 8, 12 i 15. W większości przypadków tymi sesjami są
    odbierane przez Mbank. Nawet księgowanie ostatnią sesją powinno być tego
    samego dnia w Mbanku.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl