  • 1. Data: 2003-08-25 07:13:25
    Temat: Mieszkanie na kredyt
    Od: " xochipilli" <x...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    jako osoba absoultnie zielona w tematyce kredytów zwracam się z uprzejmą
    prośbą o pomoc. Nawet nie wiem od czego zacząc, czytam sobie różne oferty
    banków i jest tego tak dużo, że może rozboleć głowa.

    Mieszkanie chcielibyśmy z dziewczyną kupić na rynku wtórnym (raczej). Oboje
    jesteśmy zatrudnieni w różnych firmach na czas nieokreślony. Mamy trochę
    gotówki (50.000), na resztę potrzebujemy kredyt. Mam nieuregulowany stosunek
    do służby wojskowej. Zarobki: ja 1.900,00 netto, dziewczyna 1.100,00 netto.
    Czy wizytę powinniśmy zacząć od banku i tam ustalić ewentualną zdolność
    kredytową? Czy też może od agencji nieruchomości, która zajmie się wszystkim
    (są takie?) Nie wiem za bardzo od której strony to wszystko ugryźć. Ile możemy
    dostać kredytu? Mam możliwość dodatkowego zabezpieczenia kredytu poprzez
    hipotekę mieszkania babci, czy taka hipoteka zwiększa możliwą sumę kredytu,
    czy stanowi tylko jego dodatkowe zabezpieczenie? Jeśli udałoby się,
    chcielibyśmy kupić mieszkanie za 120 - 130tyś zł, nie sądzę, aby udało się
    wziąć większy kredyt, ale mam nadzieję, że ktoś rozwieje moje wątpliwości.

    Będę dzwięczny :-)

    xochipilli

  • 2. Data: 2003-08-25 12:35:02
    Temat: Re: Mieszkanie na kredyt
    Od: "Skipo" <p...@p...gazeta.pl>

    --

    na początek wystarczy byś zorientował się wstepnie w necie
    np.

    http://www.pkobp.pl/wlasny/zmieszk.xml?id=1
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/kredyty_
    pozyczki/perspektywa/pozyczka_mieszkaniowa_perspekty
    wa

    ze zdolnością nie powinieneś mieć problemów, chodź
    zależy gdzie mieszkasz. nie wiem jak ze służbą jest teraz

    ps
    ja też zaczytam się rozglądać

    Pozdrówko Skipo

  • 3. Data: 2003-08-26 04:50:40
    Od: "Damian Garbaczewski" <j...@g...pl>

    " xochipilli" <x...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy też może od agencji nieruchomości, która zajmie się wszystkim
    > (są takie?)

    Tak ale licz się z dodatkowymi kosztami ok 3% wartości mieszkania.
    Choć przy kwocie o której piszesz można negocjować :-)
    Bywa że sprzedający też musżą zapłacić kase dla pośrednika przez co trudniej
    negocjować ze sprzedającym - chcą te 3% odbić sobie na Tobie.

    Pozdrawiam
    Jose

  • 4. Data: 2003-08-26 09:00:37
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/kredyty_
    > pozyczki/perspektywa/pozyczka_mieszkaniowa_perspekty

    Nie kredyt perspektywa (jest droższy) ale EKSTRALOKUM

    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/kredyty_pozyczki/k
    redyt_ekstralokum/kredyt_ekstralokum_oferta

  • 5. Data: 2003-08-28 13:53:44
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik " xochipilli" <x...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mam nieuregulowany stosunek do służby wojskowej

    Witam
    obawiam się, że to może stanowić spory problem
    w uzyskaniu jakiegokolwiek kredytu,a zwłaszcza
    w takiej kwocie
    Poz.
    Darek