    From: "skippy" <a...@n...ma>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Perełka
    Date: Sat, 5 Jun 2010 22:34:13 +0200

    Użytkownik " kc" <

    > Skippy, nazywasz moje wątki chamówą, rozumiem twoje rozgoryczenie, wszak
    > pokładałeś nadzieje.

    Nadzieje mam tylko w sobie, nikt mi nic nie dał i nie wierzę, ze da.
    Nie mam najmniejszych wątpliwości, że moje pieniadze nie zależą od tego, kto
    rządzi.

    > Polityka nie jest związana z tematem?

    W tej formie jak tutaj to robicie - nie jest.

    > Polityka i giełda są nierozerwlnie związane. Z tego powodu interesuje się
    > nią Jan Olszewski, Charlie Delta, ty i ja. Dlaczego mamy o niej nie pisać?

    Nie piszecie o polityce związanej z giełdą tylko robicie chamówę mająca na
    celu promować jedna partie i opluwać drugą, posługując się przy tym
    kłamstwami.

    > Już to pisałem, czekam na kogoś, kto przewróci okrągły stół, ale kiedy to
    > nastąpi nie wiem. Kornel Makuszyński chce, ale nie da rady.

    A co powiesz o Magdalence?
    Może by tak w końcu prezydent, który tam osobiście nie był (ani jego rodzony
    brat)?

    Przewrócić okragły stół...
    Czyli co?

    Do widzenia.