  • 1. Data: 2003-10-02 09:55:57
    Temat: PekaoSA- professional ;-)
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    dzis zamykalem eurokonto, pani ciela nozyczkami karty,
    zwrócila mi uwage, ze musze doniesc jeszcze karte IKM pelnomocnika, taka szara (jak
    sie wyrazila),
    przynioslem w zebach szara karte z napisami pekaosa pani przeciela i przekazala innej
    pani (duzo ich tam jest - tych pan znaczy), na co tamta powiedziala, ze to nie karta
    pelnomocnika a cyt. "jakas inna z centrali", panie nie wiedza co to za karta mimo,
    ze pracuja w tym samym banku, domyslilem sie, ze to stara karta pelnomocnika z biura
    maklerskiego, ubaw mialem po pachy,
    jak sie ciesze, ze mam to za soba i to, ze znalezli sie zyczliwi na grupie, którzy
    ostrzegali przed tym bankiem

    PS
    slowo przepraszam nie padlo

  • 2. Data: 2003-10-02 10:09:28
    Temat: Re: PekaoSA- professional ;-)
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

    > PS
    > slowo przepraszam nie padlo

    a za co mieli przepraszać?

  • 3. Data: 2003-10-02 10:20:01
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > a za co mieli przepraszaae?

    przecieli niewlasciwa karte (z biura maklerskiego),
    nie likwidowalem rachunku inwestycyjnego, który mam w innym oddziale lecz eurokonto

  • 4. Data: 2003-10-02 11:38:28
    Od: "" <s...@p...onet.pl>

    > przecieli niewlasciwa karte (z biura maklerskiego),
    > nie likwidowalem rachunku inwestycyjnego, który mam w innym oddziale lecz
    eurokonto

    przecież sam im dałeś tą kartę do przecięcia

  • 5. Data: 2003-10-02 11:52:18
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > przecie? sam im da?e? t? kart? do przeci?cia

    slowo honoru, nie mam pojecia jak wyglada karta pelnomocnika do eurokonta,
    ale jak widac pani w banku tez,
    róznica pomiedzy nami jest taka, ze ja tam nie pracuje

  • 6. Data: 2003-10-02 12:20:52
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisal w
    wiadomosci news:blh3hi$n62$1@news.lublin.pl...
    > przecież sam im dałeś tą kartę do przecięcia
    >

    > slowo honoru, nie mam pojecia jak wyglada karta pelnomocnika do eurokonta,
    > ale jak widac pani w banku tez,
    > róznica pomiedzy nami jest taka, ze ja tam nie pracuje

    a mowilem, zeby czytac cale zdania
    moze wystarczylo przeczytac wszystkie literki na tej karcie
    przed oddaniem jej do pociecia :-P
    tak to jest z elektoratem samoobrony... :-(

    Grzegorz

  • 7. Data: 2003-10-02 12:32:23
    Od: "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl>

    > a mowilem, zeby czytac cale zdania
    > moze wystarczylo przeczytac wszystkie literki na tej karcie
    > przed oddaniem jej do pociecia :-P
    > tak to jest z elektoratem samoobrony... :-(

    sugerujesz, ze pani z banku nie musi umiec odrózniac kart ?
    szkoda, ze nie wiedzialem tego wczesniej, robilbym wyplaty na karte z Makro

    PS
    PekaoSA - to sa wszystkie litery na tej karcie

  • 8. Data: 2003-10-02 12:50:38
    Od: "Grzegorz" <g...@U...pl>

    Uzytkownik "Grzegorz Kasperek" <g...@w...lublin.pl> napisal w
    wiadomosci news:blh5sn$r67$1@news.lublin.pl...
    > sugerujesz, ze pani z banku nie musi umiec odrózniac kart ?

    moze trafiles na stazystke? ;-)
    skoro sam nie wiesz co masz to licz sie z tym co cie spotkalo

    > szkoda, ze nie wiedzialem tego wczesniej, robilbym wyplaty na karte z
    Makro

    > PS
    > PekaoSA - to sa wszystkie litery na tej karcie

    nie widzialem nigdy zadnej karty z PekaoSA
    skoro tak jest, to wspolczucie dla klientow tego banku :-(

    Grzegorz

  • 9. Data: 2003-10-02 14:03:37
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    W jednym z oddzialów Pekao SA dyrektor wypowiedzial prace grupie
    pracowników - pracownikom którym musial placic najwiecej. Do pracy przyjal
    stazystów z PUP, bo tak wychodzilo najtaniej. Stazysci za nic nie
    odpowiadaja, a co niektórzy sa nawet dumni ze stazu w solidnym banku. W
    Pekao SA o klienta juz nawet nikt nie stara sie dbac.

    Adam Gentler

    [ciach]

  • 10. Data: 2003-10-06 19:10:04
    Od: Czeslaw Bajer <c...@i...gov.pl>

    Użytkownik Grzegorz Kasperek napisał:

    > sugerujesz, ze pani z banku nie musi umiec odrózniac kart ?
    > szkoda, ze nie wiedzialem tego wczesniej, robilbym wyplaty na karte z Makro
    >
    > PS
    > PekaoSA - to sa wszystkie litery na tej karcie

    Też zlikwidowałem konto w Pekao SA. I też te same problemy. Proste
    pytanie: co stoi na przeszkodzie, by elektronicznie anulować ważność
    wszelkich kart bankomatowych, pełnomocnictw itp. wydanych przez bank?
    Czemu trzeba je przynosić i przecinać? Jedyna odpowiedź: bank sobie nie
    radzi. Trzeba pamiętać, kto jest klientem, a kto bierze pieniądze za
    jego obsługę. W XXI wieku w końcu fachowej obsługi należy oczekiwać.
    Czemu 2 miesiące po zamknięciu rachunku, a pół roku po anulowaniu zleceń
    stałych nadal przychodzą do mnie listy z informacją, że bank nie może
    opłacić mojej faktury TPSA? Czemu (o czym już pisałem) w pisemnej
    odpowiedzi bank stwierdza, że mimo anulowania zleceń stałych (w tym
    opłaty TPSA) bank przez co najmniej 2 miesiące będzie nadal opłacał
    faktury TPSA, o ile nadejdą?

    Pozdrawiam,

    Czesław Bajer