  • 1. Data: 2003-10-02 10:39:23
    Temat: banki
    Od: "malekith" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanko:jakiego banku polecilibyscie analizę jako pracę licencjacka? Który
    ma przed sobą największe możliwości i o którym mozna napisac ciekawie?
    Najlepiej zeby był notowany na giełdzie.
    Pozdrawiam,
    Malekith

  • 2. Data: 2003-10-02 10:47:49
    Temat: Re: banki
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    malekith wrote:
    > Mam pytanko:jakiego banku polecilibyscie analizę jako pracę
    > licencjacka? Który ma przed sobą największe możliwości i o którym
    > mozna napisac ciekawie? Najlepiej zeby był notowany na giełdzie.

    To zalezy gdzie masz dobre "wejscia" i dostaniesz duzo materialow.
    Z moich doswiadczen z bankami giedlowymi duzo informacji mozna uzyskac od
    BPH PBK lub BZ WBK.
    Z innych Lukas i mBank.

    Chociaz dla chcacego nic trudnego ;) i jak ci rzecznik nie pomoze to zawsze
    biblioteka ... ;)

    A moze jak chcesz cos ciekawego - to Eurobank?
    Co prawda z materialami troche trudno (wiekszosc angielskojezyczna), ale...
    :)

  • 3. Data: 2003-10-02 11:20:28
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    Michał wrote:

> [...]
    > Z innych Lukas i mBank.
    >
    > Chociaz dla chcacego nic trudnego ;) i jak ci rzecznik nie pomoze to zawsze
    hmmmm.... ale podstawowe wiadomości powinnam znależć w necie prawda?
    Rozumiem ze potem będę musiała zajrzeć głębiej ale na początek mam nadzieję ze
    wystarczy....
    > A moze jak chcesz cos ciekawego - to Eurobank?
    > Co prawda z materialami troche trudno (wiekszosc angielskojezyczna), ale...
    > :)
    hmmm.... Chyba jednak zalezy mi na banku funcjomujący już troszke na rynku
    polskim, zeby troszkę historii wrzucić ;-)
    pozd
    malekith

  • 4. Data: 2003-10-02 11:33:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Użytkownik wrote:

    > hmmmm.... ale podstawowe wiadomości powinnam znależć w necie prawda?
    > Rozumiem ze potem będę musiała zajrzeć głębiej ale na początek mam
    > nadzieję ze wystarczy....

    Podstawowe informacje? Mowisz o tej marketingowej papce na stronach naszych
    bankow? :))))

    > hmmm.... Chyba jednak zalezy mi na banku funcjomujący już troszke na
    > rynku polskim, zeby troszkę historii wrzucić ;-)

    No to mozesz dac historie Lukasa i jak powstal Eurobank - omzna pisac i
    pisac ;)

  • 5. Data: 2003-10-02 14:09:07
    Od: "" <s...@W...onet.pl>

> [...]
    > ma przed sobą największe możliwości i o którym mozna napisac ciekawie?
    > Najlepiej zeby był notowany na giełdzie.

    Opisz grupę BRE

  • 6. Data: 2003-10-02 14:44:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@W...onet.pl>
    > Opisz grupę BRE

    to moze sie dowiemy czy mBank jest czescia BRE tak jak MultiBank ;-))
    weź cos prostszego - np Nordea tez giełdowy bank
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-10-03 20:25:52
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:blgvp6$cc7$1@news.onet.pl...
    > To zalezy gdzie masz dobre "wejscia" i dostaniesz duzo materialow.

    Niekoniecznie. Pisalem o Inteligo i nie dostalem od nich zadnych materialow,
    wiec poradzilem sobie z tym co znalazlem w sieci.

    > A moze jak chcesz cos ciekawego - to Eurobank?
    > Co prawda z materialami troche trudno (wiekszosc angielskojezyczna),
    ale...

    Dlaczego anglojezyczne?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 8. Data: 2003-10-03 20:26:44
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    <s...@W...onet.pl> wrote in message
    > Opisz grupę BRE

    Strasznie oklepane - duzo ludzi o tym pisze lub pisalo.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2003-10-04 11:03:45
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:
    > Niekoniecznie. Pisalem o Inteligo i nie dostalem od nich zadnych
    > materialow, wiec poradzilem sobie z tym co znalazlem w sieci.

    To zalezy co znajdziesz w sieci. Sam pisalem to wiem, ze mozna znalezc
    ciekawe rzeczy, ale raczej nie w sieci tylko w prasie. (chociaz w roznych
    internetowych wersjach gazet tez cos tam jest)

    > Dlaczego anglojezyczne?

    Bo teorii po polsku u nas jeszcze nie widzialem... ;)

  • 10. Data: 2003-10-04 12:08:54
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:blm9eq$ebp$1@news.onet.pl...
    > To zalezy co znajdziesz w sieci. Sam pisalem to wiem, ze mozna znalezc
    > ciekawe rzeczy, ale raczej nie w sieci tylko w prasie. (chociaz w roznych
    > internetowych wersjach gazet tez cos tam jest)

    Prawie cala moja praca (jakies 90%) bylo oparte na tym co znalazlem w sieci.

    > Bo teorii po polsku u nas jeszcze nie widzialem... ;)

    O Eurobanku? Chyba nie nadążam.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak