  • 1. Data: 2003-10-02 09:30:48
    Temat: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
    Od: "°" <n...@m...emila>

    Wczoraj po raz kolejny bylem swiadkiem
    jak pracownik (tym razem mezczynza z wasami)
    pracujacy (ok godz 18) w okienku nr 5
    w II oddziale PKO BP w Krakowie
    na os. Kosciuszkowskim, odsyla klienta
    do pobliskiej Ajencji PKO przekonujac,
    ze 'tam bedzie to latwiej zalatwic'
    (Ajencja miesci sie w bloku nr 6 na przeciw
    oddzialu banku na os. Kosciuszkowskim)

    Powidzcie mi dlaczego pracownicy
    PKO BP w Krakowie czesto odsylaja
    klientow do pobliskich Ajencji (czy agencji) ?
    Czy sa jakies sprawy, ktore lepiej moze zalatwic
    ajent ? Do tej pory myslalem, ze w swoim oddziale
    najlepiej zalatwiac wszystkie sprawy?

    pzdr

    ps
    jedna osoba w kolejsce stwierdzila,
    ze te ajencje to ma ktos z rodziny
    i w ten sposob naganiaja im klientow...?
    Dziwna teoria ale w Krakowie jest wiele
    Ajencji PKO w bezposredniej bliskosci
    duzych oddzialow...
    Juz sam nie wiem co o tym sadzic ?

  • 2. Data: 2003-10-02 09:38:31
    Temat: Re: Dlaczego PKO BP odsyla klientow do...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ° wrote:
> [...]
    > klientow do pobliskich Ajencji (czy agencji) ?
    > Czy sa jakies sprawy, ktore lepiej moze zalatwic
    > ajent ? Do tej pory myslalem, ze w swoim oddziale

    Powod moze byc prozaiczny - osoba ta chciala wykonac jakies "zwykle"
    czynnosci typu przelew, wplata itp. itd. Po co ma wtedy zajmoac czas
    oddzialu, ktory w tym samym czasie moze sprzedac akis produkt - niech idzie
    do agencji, ktora w sumie tylko i wylacznie sluzy za super bankomat (super
    ATM ;) oparty na bialku

  • 3. Data: 2003-10-02 09:58:55
    Od: "°" <n...@m...emila>

> [...]
    idzie
    > do agencji, ktora w sumie tylko i wylacznie sluzy za super bankomat (super

    No ale co to obchodzi klienta, ze oni chca 'sprzedac inny produkt'
    skoro juz odstal 20 minut w kolejce do okienka ?

    pzdr

  • 4. Data: 2003-10-02 10:16:41
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ° wrote:
    > No ale co to obchodzi klienta, ze oni chca 'sprzedac inny produkt'
    > skoro juz odstal 20 minut w kolejce do okienka ?

    Nasteonym razem z tym samym pojdzie do agencji

  • 5. Data: 2003-10-02 11:25:26
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

    napisał w wiadomości news:blgtus$730$1@news.onet.pl...

    > Nasteonym razem z tym samym pojdzie do agencji

    a ja sadze ze powod moze pyc typowo 'polski' - rzeczywiscie ktos z rodziny
    moze pracowac w agencji i zwijac od tego prowizje. Tyle ze klient na tym
    traci, dlatego ze jego transakcje trafia do systemu bankowego dopiero
    wieczorem i to zakladajac ze agent codziennie chodzi do oddzialu z danymi
    (co w przypadku np. przelewow ma przeciez znaczenie)...
    Wg mnie jest to typowa prywata, nadajaca sie do pociagniecia takiego
    pracownika do odpowiedzialnosci...

    James

  • 6. Data: 2003-10-02 13:21:43
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:blgtus$730$1@news.onet.pl...

    > Nasteonym razem z tym samym pojdzie do agencji

    Albo po prostu do innego banku.
    Poza tym dziwie sie, ze klient tak sobie poszedl,
    psim obowiazkiem pracownika jest obsluzyc klienta.... no ale to pko bp...

    mac

  • 7. Data: 2003-10-02 18:07:12
    Od: "Andy" <a...@i...pl>

    A co w tym dziwnego? Jak kobieta chciala zaplacic za czynsz a spoldzielnia
    ma podpisana umowe z ajecja to nic nie zaplaci a w banku zaplaci za przelew.
    Andrzej

  • 8. Data: 2003-10-03 20:29:46
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Andy" <a...@i...pl> wrote in message
    > A co w tym dziwnego? Jak kobieta chciala zaplacic za czynsz a spoldzielnia
    > ma podpisana umowe z ajecja to nic nie zaplaci a w banku zaplaci za
    przelew.

    Czyli bank woli nie zarobic?

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 9. Data: 2003-10-04 11:05:23
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:
    > Czyli bank woli nie zarobic?

    Nie kosztem klienta. Czy jak cie pracownik wysle do bankomatu czy knanalu
    internetowego to tez sie zdziwisz, ze nie chce zarobic?