  • Data: 2008-11-10 20:36:23
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 10 Lis, 20:25, k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
    > "RK" <b...@o...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > jak to "nie jest tańsze"?
    > Możesz podać jakie operacje wykonujesz na koncie?
    >
    > KJ

    Moja mama przeniosła się z PKO BP SA (Superkonto) do Banku Pocztowego
    (Nestor) z powodu wprowadzenia 4 złotowej opłaty za tzw. stałe
    zlecenia na zmienną kwotę.
    Koszt posiadania konta w PKO BP SA wynosił:
    5,40 PLN opłata za prowadzenie konta
    2,00 PLN dostęp do usługi iPKO
    4,00 PLN ww. zlecenia stałe - telefon, prąd, gaz. (prąd i gaz co drugi
    miesiąc).
    1,50 PLN zlecenia stałe na kwotę niezmienną - kablówka, czynsz,
    fundusz remontowy.
    Razem 19,90 PLN plus opłata roczna za kartę visa electron.
    Pekao SA i ich Eurokonto Plus kosztuje znacznie mniej, bo 11,50 PLN, a
    stałe zlecenia są realizowane bezpłatnie.
    Ale Pocztowy tańszy (5 PLN) i wygodniejszy dla emeryta. Ze zleceń
    stałych się zrezygnowało i płaci się przez net.