  • Data: 2008-11-10 20:25:45
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lis, 17:20, "Sinus" <s...@g...pl> wrote:

    > Dokładnie. Niech mi ktoś poda JEDNĄ usługę którą Pekao SA ma lepszą / tańszą /
    > bardziej funkcjonalną od konkurencji.
    >
    > --
    > Sinus
    >
    > --

    Pakiet Pomocny Elvia. Właśnie niedługo Elvia wypłaci mi 600 zł za
    opóźnienie w dostarczeniu bagażu (Bagaż się gubi raz, dwa razy w roku,
    nie wspomnę tu o wizytach hydraulika i darmowych naprawach
    instalacji). Inne konta tzw. darmowe nie mają takiego produktu.
    Jedynie Lukas i Kredyt Bank mają takie dodatki).
    Więcej z tego konta uzyskuję niż wpłacam w postaci prowizji. W wyniku
    reklamacji, z którą sobie Pekaes nie poradził, zwolnili mnie na pół
    roku z opłaty miesięcznej za tzw. niedogodności i spodowanie poczucia
    niezadowolenia z usług.
    Wspomnę jeszcze, że przy definiowaniu płatności gdzieś tam u
    teleoperatora numery konta w Pekao SA nie mają postaci typu.
    Millennium Centrum Bankowości Detalicznej czy tam BRE - Odział
    Bankowości Detalicznej, lecz, co ważne - Bank Pekao SA III Oddział w
    Kaczodołach. Kto obeznany w temacie będzie wiedział o co chodzi. Kto
    nie, niech kombinuje.