  • Data: 2008-11-12 07:08:05
    Temat: Re: Pekao - miarka sie przebrala
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lis, 20:39, Sławomir Szyszło <s...@C...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 10 Nov 2008 12:25:45 -0800 (PST), "k...@g...pl"
    > <k...@g...pl> wklepał(-a):

    > Miałem to konto parę lat i ni chu chu ten pakiet do niczego mi się nie przydał.
    > I o czym to świadczy?

    Że nie miałeś powodu do korzystania z pakietu, lub zwyczajnie nie
    miałeś świadomości, że świadczenie Ci się należy.

    Może to, że są w nim zawarte takie świadczenia, które są
    > bardzo mało prawdopodobne do zrealizowania w rzeczywistości.

    Każdy ma inną rzeczywistość i sposób życia. Jeden podróżuje dużo za
    granicę, drugi siedzi w domu. Jeden ma sprzęt domowy, media, które
    wymagają napraw, drugi nie ma.

    > Wprowadzenie tego dodatku odebrałem jako dodatkową metodę wyciągnięcia kasy z
    > prowizji. Bo konta bez tego pakietu nie było.

    Owszem, rachunek bieżący.