  • 11. Data: 2002-06-18 04:01:47
    Temat: Re: Pekao SA - załamanie - bramki antyterrorystyczne
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Tomasz Nowicki" <t...@p...com>

    > Ulotki firmy od tych akwariów także - wszystko to ładnie tam piszą.
    Tylko że to
    > nie uzasadnia takiego horrendalnego wydatku! Przecież u nas jak jest
    napad, to
    > bandziory współpracują (współżyją, są nimi osobiście) z policją albo
    > pracownikami banku/firmy ochroniarskiej
    > T.
    We Włoszech po wprowadzeniu tych bramek ilość napadów radykalnie
    zmalała.
    Nie jest aż tak źle z tą współpracą. W ostatnim czasie mieliśmy urodzaj
    napadów na banki, a tylko w jednym wypadku zaistniała "współpraca".
    Pozostałe napady to były typowe wtargnięcia zamaskowanym facetów z
    ulicy. Z bramką nie jest to już takie proste.
    Koszt bramki? Biorąc pod uwagę koszt utworzenia placówki banku wraz z
    infrastrukturą, jest to koszt "pomijalny".

    Pozdrowienia
    Roman K.

    Pikantne, zabawne, towarzyskie, rozne, dla odwaznych...
    LOGO I DZWONKI >>> http://link.interia.pl/f15f3

  • 12. Data: 2002-06-18 07:01:19
    Temat: Re: Pekao SA - załamanie - bramki
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Piotr Gralak :
    [kosmiczne urządzenia zamiast uczciwego wejścia]
    > A gdzie konkretnie na Targowku ten oddzial? Przejechalbym sie w celach
    > turystyczno-krajoznawczych :-)

    Ul. Korzona ileśtam - w budynku przy wyjeździe z pętli autobusowej
    przy ul. Trockiej. Oddział widać od strony pętli, od ulicy zasłaniają
    go drzewa.

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 13. Data: 2002-06-18 07:13:36
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    jedyne
    > wejście :))). No, nie myślałem że można wynaleźć coś równie pomysłowego do
    > zniechęcenia klientów - wysokie opłaty za prowadzenie kont, wysokie
    odsetki od
    > kredytów, niskie od lokat - to wszystko mało. Teraz po prostu nie da się
    > obsłużyć więcej niż 5 osób na godzinę w całym oddziale, zwłaszcza w dzień
    > targowy, tzw. "święto dyszla" (wliczając w to i te, które zniechęcone
    odejdą na
    > zawsze) - taka jest realna przepustowość bramki.

    Hmm, w Rosji w każdym większym biurowcu, bynajmniej nie bankowym, portierzy
    sa ubrani w gustowne kamizelki z kevlaru, dostep do wejscia, windy i
    poszczególnych pokoi na karty, wydawane w portierni. Przejscie przez bramke
    jak na lotnisku z przeswietlaniem teczek.
    I nikogo to nie dziwi, a czuja się bezpiecznie. Słowo "konkurencja" ma tam
    inne nieco znaczenie:)

    Wojtek

  • 14. Data: 2002-06-18 07:17:49
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Właścicielem Pekao SA jest bank włoski, a ten wynalazek funkcjonuje we
    > Włoszech już od wielu lat i to we wszystkich bankach, kasach itp.
    > Podróże kształcą.

    A pokaz mi liry w monetach?
    W Polsce, monety sa prawnym srodkiem platniczym.
    smieszne jest, kiedy do banku nie moge wejsc z pieniedzmi.
    We Wloszech, do niedawna, prawie nie uzywano monet - tylko banknoty.
    :-)

    Teraz to sie zmienilo.

    Michal.

  • 15. Data: 2002-06-18 17:16:28
    Od: Piotr Zawadzki <p...@s...pl>

    Roman k. wklepał pracowicie (albo i nie, bo to już przecież wakacje za
    pasem):

    (...)
> [...]
    >
    > Właścicielem Pekao SA jest bank włoski, a ten wynalazek funkcjonuje we
    >Włoszech już od wielu lat i to we wszystkich bankach, kasach itp.

    ..i oto mamy wyjaśnienie całej sprawy. Zgadnijcie, z jakiego kraju
    firma zakładała te bramki?

    Piotr Zawadzki
    http://irss.and.pl
    GG 2993226

    --
    Już samo zdrowie jest zwycięstwem

  • 16. Data: 2002-06-18 17:42:17
    Od: k...@i...pl (Roman k.)

    From: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    > smieszne jest, kiedy do banku nie moge wejsc z pieniedzmi.
    > We Wloszech, do niedawna, prawie nie uzywano monet - tylko banknoty.

    Ja akurat wchodziłem tam, by wymienic Marki miewałem więc w kieszeni
    również trochę bilonu. Sprytni Włosi wymyślili więc zamykane skrytki.
    Do samolotów też jakoś udawało mi sie wchodzić. :-) (po odłożeniu -
    przed przejściem przez bramkę - na przeznaczoną do tego
    tackę,drobiazgów w rodzaju monet, breloczków, pistoletów, granatów,
    noży itp) ;-).
    Wolę już takie szykany niż widok wpadających z wizytą przyjaźni,
    zamaskowanych przyjemniaczków, którym akurat moja gęba nie musi się
    koniecznie podobać.

    LOGO I DZWONKI >>> http://link.interia.pl/f15f4

  • 17. Data: 2002-06-20 10:16:13
    Od: "Wito" <w...@w...pl>

    "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > On Mon, 17 Jun 2002 09:54:27 +0000 (UTC), Malgorzata Lewicka
    > <s...@h...pl> wrote:
    na Targowku ten oddzial? Przejechalbym sie w celach
    > turystyczno-krajoznawczych :-)

    Polecam też na Pradze Płd. Filia (sic!!!) na Ostrobramskiej.

    pzdr
    MW

    PS-dzięki temu mam juz udział w promocji Multi. Brat nie zdzierżył bramek.

  • 18. Data: 2002-06-20 11:47:11
    Od: <g...@p...onet.pl>

    > IMHO to banda bezmozgich biurokratow ...

    Nie podoba Wam się forma zabezpieczenia,
    czy to że w ogóle jest zabezpieczenie,
    lepiej żeby zamiast bramki stało 4 facetów z giwerami,
    czy są jakieś inne propozycje ?
    rozumiem, że minusem jest brak możliwości zdeponowania
    zapasu 5 złotówek, koszmar

    Odkryłem taka bramke w oddziale na Kruczej
    i zastrzeżnie budzil sposób informacji, co ktoś wchodził
    to 15 minut mocował sie z klamką zanim dobrzy ludzie nie pokierowali
    do komory
    pzdr
    Grzesiek

  • 19. Data: 2002-06-20 13:07:21
    Od: "Pawel Kierski" <p...@m...com.pl>

    Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...

    > Nie podoba Wam się forma zabezpieczenia,
    > czy to że w ogóle jest zabezpieczenie,
    > lepiej żeby zamiast bramki stało 4 facetów z giwerami,
    > czy są jakieś inne propozycje ?

    Nie podoba się znaczne utrudnienie obsługi kilentów (mała
    przepustowowść drzwi). Zabezpieczenia tak, ale dobre (czyt.
    skuteczne _oraz_wygodne_, nieprzeszkadzające klientom), albo
    wcale.

    > rozumiem, że minusem jest brak możliwości zdeponowania
    > zapasu 5 złotówek, koszmar

    Nie - brak możliwości/znaczne utrodnienia wejścia z pięciozłotówką
    w kieszeni (jeśli wierzyć "przedpiściom").

    > Odkryłem taka bramke w oddziale na Kruczej
    > i zastrzeżnie budzil sposób informacji, co ktoś wchodził
    > to 15 minut mocował sie z klamką zanim dobrzy ludzie nie pokierowali
    > do komory

    No właśnie... Dlaczegno najpierw nie pomyśleć, a potem robić? Jak
    na razie powoduje to odstraszanie klientów. I to nie od używania
    oddziałów, ale od całego banku, po klienci PEKAO SA w większości
    korzystają z oddziałów, a nie bankowości elektronicznej.

    Paweł Kierski
    p...@m...com.pl

  • 20. Data: 2002-06-20 14:01:43
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > oddziałów, ale od całego banku, po klienci PEKAO SA w większości
    > korzystają z oddziałów, a nie bankowości elektronicznej.

    Dokladnie tak, sposób wdrożenia budzi lekkie zastrzeżnia
    ale całe grono przedmowcow nic o tym nie wspomina, tylko neguje sam
    pomysł instalacji takich bramek, IMHO słuszny.
    a rzesze wspomnianych "emerytów" sam bank jako bezpieczniejszy
    prędzej przyciągnie niż odstraszy.
    z wlasnego doświadczenia, nie było korku na bramce ale przy okienku :)

    pzdr
    Grzesiek